Spännande och utmanande tjänst inom säljsupport!(Sthlm)

Arbetsbeskrivning


OFFICE Management är en av Sveriges ledande leverantörer inom sina affärsområden – Dokumenthantering, Videokonferens, IT-drift, Telekommunikation och Förbrukningsvaror. Vi erbjuder ett brett urval av produkter, och samarbetar med marknadens bästa leverantörer och enbart välkända varumärken. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala och Oslo med ca 300 anställda. Med en omsättning 2011 på 650 miljoner så är vi en organisation som kännetecknas av driv, framåtanda och gemenskap. Mer information finner du på www.officemanagement.se


Välkommen till en spännande och utmanande tjänst!

Vi söker dig som är en sann ”multitasker” och som brinner för att ge hög service och att sätta kunden i fokus.

Dina primära arbetsuppgifter är följande:

ü  ”Projektledning” operatörstjänster

ü  Registering av avtal

ü  Indrivning av provisioner

ü  Servicehantering för mobiltelefoner och tillbehör

ü  Kundservice med inslag av försäljning

Din profil:
Vi ser det mycket meriterande om du har arbetat i en kundstjänstmiljö med inslag av försäljning.

Du gillar att arbeta i team, tänka utanför ramarna och ta stort eget ansvar. Du vill göra skillnad, ta plats och vara med och bygga något nytt. Du är duktig på att hitta lösningar där andra ser svårigheter.

I ditt dagliga arbete kommer du ha direktkontakt med kunder så det är bra om du är kommunikativ och kan förstå och besvara deras behov. Vi fokuserar på förebyggande åtgärder och långsiktiga lösningar, varför det är viktigt att du delar dessa värderingar.

Du brinner för problemlösning och utveckling och tycker om att vara bäst på det du gör. God analytisk förmåga, samt struktur och noggrannhet i ditt arbete är egenskaper som värdesätts. Serviceinriktad, initiativ- och ansvarstagande, kommunikativ förmåga samt ett konsultmässigt beteende och en hög grad av affärsmässighet är egenskaper som är ett krav för tjänsten.

Då vi aktivt arbetar för en rökfri arbetsplats söker vi dig som är icke rökare.

Din ansökan:
Ange i din ansökan varför du tror att just du passar för uppdraget.

Tillträde: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse

Vi arbetar med löpande urval och välkomnar därför din ansökan snarast möjligt. Har du frågor är du välkommen att kontakta Daniel Henriksson, Försäljningschef, eller Mari Larsson, HR-chef, på telefon 08-734 30 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Mari Larsson
08-734 30 00
Therese Wessman
08-734 30 00
Johanna Wiberg
23207
Andrea Brönnegård

Sammanfattning

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024

Deltidsjobb inom kundservice

Deltidsjobb inom kundservice

15 april 2024

Kundservice

Kundservice

19 april 2024