Spännande uppdrag som helpdesktekniker

Arbetsbeskrivning

Kundföretaget

Vi söker nu en helpdesktekniker i IT-supporten till vår kund. Kunden är ett internationellt företag inom telefoni/kontorsutrustning och du kommer att arbeta på deras kontor i Umeå. Kunden har starka produkter/tjänster och är en spännande arbetsgivare.

Arbetsbeskrivning

Rollen som helpdesktekniker i IT-supporten innebär i korthet att ta inkommande samtal och mail från användare som behöver hjälp med sina IT-relaterade problem. Du kommer att arbeta i ärendehanteringssystem och lösa en hög procent av de inkommande samtalen.




Din profil

Har du cirka 1-2 års erfarenhet av IT-support, stort intresse för IT och problemlösning kommer du att passa in och trivas bra med jobbet.

Kompetensområden du ska ha kunskap och erfarenhet av är:
- Active Directory
- Ärendehanteringssystem
- Windows 7/8
- MS Office
- Exchange/Outlook
- Citrix (önskvärt)


Vårt företag

Qwork är ett rekryterings- och bemanningsföretag. Vi är auktoriserade av Almega Bemanningsföretagen samt certifierade i ISO 9001 för kvalitetsledning, ISO 14001 för miljöledning och OHSAS 18001 för arbetsmiljöledning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Carin Carlsson

Carin Carlsson
08-21 55 60 (växel)
Josefin Kernell

Johanna Hellman
08-21 55 60
Frida Nilsson
090124899
Sara Tidebro
090-12 29 20
Sara Tidebro
090 12 29 20
Josefin Kernell

Sara Tidebro
090 12 29 20
Frida Nilsson
090-124899

Sammanfattning

  • Arbetsplats: QWORK Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 21 augusti 2015

Besöksadress

Isafjordsgatan 30A, Kista
None

Postadress

BARNHUSGATAN 20
STOCKHOLM, 11123

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024