OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobbet som ger dig en möjlighet att få fantastiska erfarenheter inom HR, HR service center specialist
HR service center specialist
Detta jobb kommer tillsättas ASAP så skicka in din ansökan i dag, har du inte alla kvalifikationer, kan du skicka in din ansökan ändå, då vi bedömer din kompetens från fall till fall!
Arbetsbeskrivning
Vi söker just nu för kunds räkning, som är verksam inom fordonsindustrin, en HR-medarbetare som ska jobba med administrativa arbetsuppgifter inom HR. I rollen som HR service center specialist kommer du att arbeta nära företagets personalchef i företagets HR-system och du kommer ge support gentemot chefer och övriga anställda i bolaget. Som HR service center specialist kommer du huvudsakligen arbeta med administrativa arbets-uppgifter på den globala fordonskunds HR avdelning lokalt, med tidsplanering, pensioner, försäkringar hantera anställdas personuppgifter med tillhörande dataarkivering i kommunikation med medarbetare och chefer.
Vi söker dig som har flera års erfarenhet som HR-administratör i relaterade arbetsuppgifter och har en utbildning inom HR/PA från högskola eller universitet. Du har kunskap inom arbetsrätt, mycket god systemvana och du har mycket goda erfarenheter av Office-paketet och framför allt arbete i Excel.
Du är duktig på att prioritera ditt arbete och som person är du stresstålig, ordningsam, självgående, handlingskraftig, serviceinriktad och driven. Du bör ha goda kunskaper i både svenska och engelska, tal samt skrift. Uppdraget är en heltidstjänst, måndag till fredag och urval samt intervjuer kommer ske löpande.