Spansktalande Service/support för reservdelar till Firefly AB

Arbetsbeskrivning

Firefly AB är ett svenskt världsledande brandsäkerhetsföretag som levererar högteknologiska system som upptäcker och minimerar bränder och dammexplosioner. Fireflys patenterade och kundanpassade system och komponenter övervakar processer inom till exempel kraftvärmeverk, bioenergisektorn och mjukpappersindustrin men även kritisk infrastruktur så som tunnelbanesystem eller vägtunnlar.

Firefly har idag försäljning i mer än 30 länder och huvudkontoret är beläget i Hammarby Sjöstad. Bolaget har ca 70 anställda och är noterad på Nasdaq Stockholm First North.

Spansktalande Service/support för reservdelar till Firefly AB
Har du ett intresse för teknik och ekonomi och vill ha en bred roll där du får användning av din analytiska förmåga? Kan du dessutom kommunicera obehindrat på spanska? Då har vi tjänsten för dig!

Arbetsuppgifter
I rollen som Service/support för reservdelar kommer du tillhandahålla support avseende reservdelar internt och externt hos Firefly AB. Du administrerar reservdelsordrar, serviceordrar och garantiordrar samt registrerar, levererar och arkiverar dessa. Du lämnar offerter och prisuppgifter på reservdelar samt för andra eftermarknadsaktiviteter vid behov. Tillsammans med chef för eftermarknad kommer du planera och utföra aktiviteter gällande reservdelar. Vidare administrerar du returhantering och offererar, levererar och arkiverar dessa.

Utöver detta kommer du:

• Löpande administrera nya/avslutade kontrakt och ändringar i befintliga kontrakt
• Hantera goodwill- och garantiärenden
• Arbeta aktivt för att skapa merförsäljning av reservdelar samt utveckla och effektivisera processer inom detta område
• Vidarebefordra information avseende aktiviteter eller åtgärder som skall utföras av andra avdelningar på företaget
• Bistå med beslutsunderlag för övriga avdelningar beträffande service/reservdelsverksamhet

Vem är du?
Vi söker dig som har jobbat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Har du erfarenhet från det ekonomiska området ses detta som ett plus då det är viktigt att du kan se ekonomiska samband i din roll. Du är en god administratör med en analytisk förmåga. Vi ser det som en självklarhet att du är flexibel då du kommer jobba med många arbetsuppgifter parallellt. Vidare vågar du fråga om det är något du inte förstår samt har lätt för att kommunicera med övriga på företaget. Du kan kommunicera obehindrat på både spanska, svenska och engelska - i både tal som skrift.

Ansökan
En avgörande framgångsfaktor för varje företag är att tillgodogöra sig människors olikheter. Därför strävar vi på First Reserve efter mångfald i våra tillsättningar.

För bästa hantering och utifrån GDPR tar vi endast emot din ansökan genom att registrera ditt CV och personliga brev genom att klicka på ansökningsknappen nedan. Då urval och intervjuer sker löpande önskar vi din ansökan snarast.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen så är du varmt välkommen att kontakta Sarah Arvidsson: 070-270 28 96 eller sarah.arvidsson@firstreserve.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ida Wiklund
+46 08-705 80 66, +46 070-272 05 15
Peter Nyström
+46 08 705 80 51, +46 070 279 81 03
Sandra Solomon
+46 087058063, +46 0702798342
Johanna Östberg
+46 0702701167
Viveka Holm
08-7058064, 070-2798321
Pouneh Sahlin
08-705 80 65

Sammanfattning

  • Arbetsplats: First Reserve AB Solna
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 6 juli 2018

Besöksadress

Ekensbergsvägen 117
None

Postadress

Box 1557
Solna, 17129

Liknande jobb


Teknisk support

Teknisk support

15 mars 2024

1 mars 2024