Spare Parts Assistant

Arbetsbeskrivning

Om Bemanningsstyrkan

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen.
Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.
Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.
Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.


Om uppdragsgivaren

Vår uppdragsgivare driver en avdelning hos ett världsledande företag inom elektronikbranschen med nordiskt huvudkontor i Kista.
Koncernspråket är engelska så du måste vara helt flytande både muntligt och skriftligt i engelska och självklart även i svenska.

Anställningen blir hos Bemanningsstyrkan med placeringen i kundens fräscha lokaler i Kista.
Anställningen är en provanställning på sex månader som övergår till en tillsvidareanställning om både du och vi är nöjda med vårt samarbete!
Anställningen är på heltid dagtid med arbetstid måndag-fredag.
Bemanningsstyrkan har självklart kollektivavtal och är auktoriserade via Almega/Bemanningsföretagen.

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en person till tjänsten som Spare Parts Assistant på avdelningen Contact center!

Beskrivning Spare Parts Assistant::
Support Spare Parts assistant at Nordic office for administration of spare parts service within our customer.

JOB SCOPE
Assist service centers and distributors through e-mail and phone with support of spare parts ordering (in Swedish and English).
Validation and approval of return orders.
Ordering FOC and missing/damage parts orders.
Support service centers and distributors how to find related data on Samsung´s web. based ordering system “GSPN”.

LIAISONS:
Customer Satisfaction Dept, Stockholm Office.
Service centers and distributors in the Nordic region.
The customers Support / Helpdesk.

Din profil

QUALIFICATIONS REQUIRED:
College (“gymnasium”) Electronics, technical or administration

EXPERIENCE:
Customer service/administration experience from the industry or logistics, or combination of both, is preferred.

SKILLS & ATTRIBUTES:
Fluent English and Swedish.
MS office knowledge (excel, ppt, word).
Structured and attention to details.
Service minded.
Service minded but with ability to say no if needed.

Tjänsten ska tillsättas omgående, intervjuer kommer att hållas löpande så skicka omgående din ansökan via mail till therese@bemanningsstyrkan.se.
Bifoga referenser samt löneanspråk.

Välkommen med din ansökan/ Therese

Kontaktpersoner på detta företaget

Bemanningsstyrkan

Therese Barvell Rappel

Bemanningsstyrkan

Therese Barvell Rappel

Robert Rappel

Therese Barvell Rappel

Robert Rappel

Andreas Aller

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemanningsstyrkan AB Rosersberg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 19 mars 2015

Besöksadress

Skansvägen 27, Rosersberg
None

Postadress

Skansvägen 27
Rosersberg, 19572

Liknande jobb


Administratör - EY Stockholm

Administratör - EY Stockholm

9 maj 2024

Document Controller

Document Controller

9 maj 2024

Administrativ handläggare

Administrativ handläggare

8 maj 2024