Spare Parts Coordinator till livsmedelsföretag i Malmö

Spare Parts Coordinator till livsmedelsföretag i Malmö

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en Spare Parts Coordinator till vår kund inom livsmedelsindustrin i Malmö. Har du tidigare ansvarat för lagerhantering i detalj och drivs av att utveckla verksamheter? Då är detta en tjänst för dig!

Om tjänsten
Som Spare Parts Coordinator ansvarar du för att hålla koll på lagerflödet på vår kunds reservdelslager. Du kommer att bli en del av ett team på tre personer där arbetstiderna är förlagda till dagtid.

Uppdraget är ett konsultuppdrag med start omgående med goda chanser till övertag till kund. 

I din roll som Spare Parts Coordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Inköp av reservdelar
- Kontering av fakturor
- Uppföljning och rapportering
- Registrering i SAP

Om dig
Vi söker dig som tidigare har arbetat med liknande typer av arbetsuppgifter och trivs på ett nytänkande företag i expansionsfas. Teknisk kunskap och intresse är viktigt då du förväntas ha kunskapen till att bistå servicetekniker och kollegor med rätt produkter. 

Vidare ser vi att du är strukturerad, ordningsam och stresstålig. Det är viktigt att du har en hög social kompetens då du ansvarar för kommunikationen internt och externt inom ditt område. 

Det är meriterande om du har arbetat i affärssystemet SAP tidigare. 

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos vår kund. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som Spare Parts Coordinator är ett konsultuppdrag med start omgående. Till att börja med är uppdraget på 6 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

För rätt person finns stora möjligheter att tjänsten övergår till en anställning hos vår kund.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 januari 2022
  • Ansök senast: 27 februari 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


30 maj 2024

28 maj 2024

27 maj 2024