Språkkkunniga adminsitratörer sökes

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat. Adecco Office & HR söker nu Administratörer till vår uthyrningsverksamhet. Du kommer att arbeta på vårt kundföretags avdelning Travel & Expense Administration, som administrerar reseräkningar och utlägg för företagets bolag globalt.Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av administration av reseräkningar och utlägg.Uppdraget är på heltid med start under augusti/september månad. Vi söker dig som har lägst gymnasieutbildning, gärna med inriktning ekonomi.Tidigare administrativ erfarenhet är önskvärt och arbetet kräver mycket goda kunskaper i engelska, såväl muntligt som skriftligt.Kan du ytterligare något språk är det mycket meriterande.Vidare har du goda datakunskaper i Officepaketet, framförallt Excel, och är van vid arbete i webbaserade IT-system. Som person är du stresstålig och serviceinriktad.Du är ansvarsfull, flexibel och har lätt för att samarbeta med andra.Att arbeta med siffror är något som du trivs med, du är noggrann i ditt arbete och är van att arbeta med deadlines och mål.Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet.Med varierande uppdrag får du en bred arbetslivserfarenhet, personlig utveckling och ett brett kontaktnät.Intervjuer kommer att hållas löpande så välkommen med din ansökan redan idag!Du söker tjänsten genom att först registrera ditt CV på www.adecco.seoch därefter ansöka.

Sammanfattning

Liknande jobb


31 maj 2024