Stationssupport till ledande bolag inom drivmedelsbranschen!

Stationssupport till ledande bolag inom drivmedelsbranschen!

Arbetsbeskrivning

Nu har du möjligheten att ta ansvar för driften av flera av Sveriges välrenommerade bensinstationer! Om du har några års erfarenhet inom service och en genuin passion för teknik samt problemlösning, kan du vara den vi söker för din första tjänst inom teknisk support. Sök redan idag då vår rekryteringsprocess pågår löpande!

OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett av få företag inom sin nisch i Sverige. De behöver nu stärka upp sin supportlinje med en First Line Support med start efter årsskiftet. Stationssupporten ansvarar för drift och support för de stationsnära systemen såsom kassasystem, tankpejlar, menyskärmar, kommunikation samt transaktionsadminstration m.m på bemannade och obemannade stationer. Du kommer ingå i en grupp med 6 kollegor som är alla har sin placering på kontoret centrala i Stockholm.

Som supportmedarbetare kommer du ingå i ett team på 6 kollegor som alla har sin placering på kontoret i centrala Stockholm. Arbetet innebär många kontaktytor och bedrivs i nära samarbete med såväl interna kollegor som med externa samarbetspartners. Den första tiden i din nya roll kommer du få introduktion i de system vår kund använder för att därefter kunna arbeta självständigt och med gruppen. Du har även seniora och kompetenta kollegor som kan stötta upp dig i ditt arbete.

Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start 2024-01-08 till och med 2024-12-31. Rollen innebär varierande arbetstider vardagar enligt schema. Även beredskap kvällar och helger ingår. Beredskapen utgår från bostad eller liknande.

Du erbjuds
- En möjlighet att utveckla dina tekniska färdigheter i en varierande supportroll!
- Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Support mot externa leverantörer och servicepartners
* System- och transaktionsövervakning
* Programuppdateringar av kassa och annan teknisk utrustning
* Hård- och mjukvarusupport mot kunds interna organisation


VI SÖKER DIG SOM
- Har grundläggande tekniska-/IT-kunskaper
- Har god datorvana
- Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
- Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av en supportroll

I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stort vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Strukturerad
- Självgående
- Kommunikativ, dvs. god förmåga att förklara komplexa frågor på ett enkelt sätt

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 oktober 2023
  • Ansök senast: 30 november 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


3 april 2024

Servicetekniker

Servicetekniker

2 april 2024

7 mars 2024