Stf Uppdragschef i Ludvika

Arbetsbeskrivning

Samres söker en stf Uppdragschef till företagets enhet i Ludvika.

Samres är ett ledande företag inom persontransportsbranschen och söker nu dig som är ansvarstagande, affärsmässig och har goda ledarskapsförmågor.

Vill du anta utmaningen att vara med och utveckla ta denna verksamhet till nya höjder? Då är det dig vi söker!


Om tjänsten
Du kommer att vara baserad i Ludvika och ansvara för den operativa driften av vårt avtal och är vår kontakt med lokal kund i det löpande arbetet.

Detta kräver en proaktiv och självständig arbetsanda med fokus på relationsbyggande till kund, leverans enligt avtal, utveckling av vår tjänst, daglig arbetsledning av personal och med kundnöjdhet som högsta prioritet.

Under våren och fram till ordinarie uppdragschef återinträder i tjänst i höst, kommer ledningsorganisationen i Ludvika bestå av Kontraktschef som är ytterst ansvarig för verksamheten och stf Uppdragschef (denna tjänst).


Arbetsuppgifter
Fram till att ordinarie uppdragschef är åter i tjänst innefattar tjänsten följande ansvarsområden med stöd av kontraktschef:

- Ansvarig för Samres kontor med arbetsledning för personal, ca 15 pers.
- Ansvarig för Samres löpande kontakt med lokal kund samt den operativa driften av de avtal vi har.
- Ansvarig för att vi levererar enligt avtal och kommunicerar avtalskrav och ev. förändringar i avtalet med berörda ansvariga i andra funktioner inom organisationen.
- Ansvarig för att bevaka den lokala marknaden och representera Samres i olika sammanhang såsom i relation till politiker, branschorganisationer mm.
- Budgetansvar med månatlig uppföljning och prognosarbete kopplat till uppdrag och det lokala kontoret.


Ansvar som hör till tjänsten oavsett period:

- Ansvarig för att vara proaktiv och upptäcka brister och ge förslag på lösningar innan de blir kritiska eller kostsamma för kund eller företaget.
- Ansvarig för att säkerställa effektiva och kvalitativa lösningar på kundernas förfrågningar.
- Ansvarig för att bidra aktivt i utveckling av system och arbetsmetoder för utförandet av våra tjänster
- Representera Samres i olika sammanhang såsom i relation till politiker, branschorganisationer mm.
- Administrativt kvalitets- och uppföljningsarbete av uppdraget.

Erfarenhet och egenskaper
Du har erfarenhet från tjänstesektorn och har varit kundansvarig. Mer specifikt har du kanske ansvarat för leverans, utförande och utveckling av komplexa tjänster inom t.ex logistik, transport, IT eller kundservicebranschen.

Du har erfarenhet av att ha arbetslett och ansvarat för personal.

Du har en akademisk bakgrund inom t.ex ekonomi, juridik, ingenjör etc.


Personrelaterade kompetenser
Som person är du självgående, ansvarstagande och har en hög integritet.

Du förstår och tillämpar affärsmässiga principer och kan värdera relationen mellan kundens krav, företagets möjlighet att leverera och utveckla i relation till kostnader och intäkter.

Du drivs av möjligheten att leda och utveckla befintligt uppdrag och har en hög analytisk förmåga och är noggrann.

Du har en hög arbetskapacitet och utför arbetet med stort engagemang och energi.


Ansökan
Du söker tjänsten genom att klicka på "sök tjänst". Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Vänligen inkom med din ansökan snarast möjligt, dock senast 2015-03-16.

Har du frågor rörande rekryteringen är du välkommen att kontakta Elin Bechtel på roi:recruit, elin.bechtel@roirecruit.se, +46 733-21 20 00.


Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

rekryterare Peter Karlsson
0707956090
VD Niclas Wate
0734-35 35 77
rekryterare Peter Karlsson

Sammanfattning

Postadress

Lodgatan 19
Malmö, 21124

Liknande jobb


12 april 2024

Driftchef Helg, Logistik - Morgongåva

Driftchef Helg, Logistik - Morgongåva

15 februari 2024

Platschef

Platschef

18 mars 2024