OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet och har siktet inställt på en framgångsrik karriär inom försäljning? Det första telefonsamtalet med kund är ofta den avgörande inkörsporten till en framgångsrik affär. Övning ger färdighet och som mötesbokare för kunds räkning kommer du få den kunskap och erfarenhet som krävs för att kunna ta nästa steg i karriären!
Om tjänsten
Detta kan komma att innebära en unik möjlighet till att starta en spännande karriär där du skapar nya affärskontakter, initierar och startar hela affärsprocessen.
Tjänsten som mötesbokare är ett konsultuppdrag med start omgående och pågår till årsskiftet med möjlighet till förlängning. Du kommer vara stationerad och arbeta fysiskt på plats i nya, inspirerande lokaler beläget strax utanför Jönköping. Du kommer ingå i ett dedikerat och sammansvetsat gäng där det är lika viktigt att ha roligt på sin arbetsplats som att göra ett bra jobb. Tjänsten är på heltid med en grundlön och tillkommande provision.
I din roll som mötesbokare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Kartläggning och research av färdiga prospekts
• Skapa affärsmöjligheter för företaget där du hjälper säljavdelning att initiera en ny affärsmöjlighet
• Ringa och boka möten för att skapa kontakt med rätt beställare
Vem är du?
Vi söker dig som gärna har tidigare erfarenhet av försäljning eller mötesbokning över telefon alternativt annan form av erfarenhet inom försäljning. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet och vi söker någon med rätt inställning, motivation och vilja att lyckas för både sig själv och i team-format!
Vidare ser vi att du är trygg i dig själv och kan föra dialogen i samtalet. Du är utåtriktad, har glimten i ögat och drivs av att ta kontakt med nya människor varje dag!
Viktigt för tjänsten är:
• Flytande svenska i både tal och skift
• Van vid att arbeta med telefon och mail
• Engagerad och målmedveten
• Systemvana och ha lätt för att lära sig nya affärssystem
Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Som en del av rekryteringsprocessen arbetar vi med ett logik- och en personlighetstest som automatiskt skickas ut till dig i inledande del av rekryteringsprocessen. För rätt person finns det möjlighet för tillsvidareanställning.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, William Maklin: william.maklin@adecco.se eller 0736 84 73 10
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se
Senaste ansökningsdatumet är 31 oktober – varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147