Strukturerad administratör till välkänt bolag inom livsmedelsbranschen

Arbetsbeskrivning

Strukturerad administratör till välkänt bolag inom livsmedelsbranschen
Har du en gymnasieexamen (gärna med inriktning ekonomi), några års erfarenhet av arbete som assistent, och goda kunskaper i MS Office (främst Excel)? Är du dessutom noggrann, strukturerad och självgående? Då har vi nästa uppdrag för dig! Randstad söker nu, för omgående behov, en administratör till ett folkkärt bolag inom livsmedelsbranschen. Låter detta som något för dig? Då hoppas vi på din ansökan redan idag!

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Kungälv

Omfattning: Heltid 8-16.30, Omgående

Arbetsbeskrivning
I rollen som administratör finns det tre olika huvudområden; personal-, ekonomi- och tjänsteadministration. Du kommer bland annat att;

• fastställa struktur och rutiner för administrativa uppgifter (i samband med nyanställningar, förlängningar och inhyrning av konsulter), stå för annonshantering, underlag till HR och säkerställa beställning av behörigheter och verktyg
• administrera leverantörsfakturor och registrera på kunds uppdrag liksom sköta insamling och sammanställning för uppföljning
• administrera produkter i produktionssystem, hantera underhåll av kundnummer och fastställa prislistor för tjänsten (internt och externt) liksom underhåll av webshop
Kvalifikationer
För att lyckas i rollen som administratör behöver du;

• gymnasieexamen, gärna med ekonomisk inriktning och goda kunskaper i svenska (i tal och skrift)
• några års erfarenhet av arbete som assistent eller liknande
• goda kunskaper i MS Office, främst inom Excel
Meriterande för den här tjänsten är om du har en eftergymnasial utbildning med inriktning mot ekonomi.

För att trivas i rollen är du strukturerad och har en känsla för ordning och reda. Vidare är du en noggrann, lyhörd och serviceinriktad person. Blir du dessutom beskriven som självgående och flexibel kommer du bli ett uppskattat tillskott på arbetsplatsen.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-02-28, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Mathilda Sebelius | mathilda.sebelius@randstad.se [ mailto:mathilda.sebelius@randstad.se ]

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Proffice Sverige AB -
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 3 februari 2017

Liknande jobb


Områdesansvarig till Feriejobb

Områdesansvarig till Feriejobb

19 april 2024