Student som administratör hos PostNord

Arbetsbeskrivning

Student som administratör hos PostNord
Studerar du och söker den där administrativa tjänsten med fasta tider? Trivs du i kontakten med andra, i system (som SAP eller liknande) och vill gärna arbeta eftermiddag/kväll? Då har vi något för dig! Randstad söker nu, för start i augusti/september, dig som exempelvis studerar statsvetenskap, sociologi och/eller administration och vill arbeta extra regelbundet. Du sitter i det moderna glaskomplexet Arken, Postnords huvudkontor, i Solna. Låter det som något för dig? Då är du välkommen med din ansökan till säljadministratör redan idag!

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Solna

Omfattning: Deltid (4-5 pass i veckan mellan 15:30-20), för start i augusti/september och med uppdrag fram tills årsskiftet med chans till förlängning.

Arbetsuppgifter:
Postnords huvudkontor ligger i Arken, Solna. Här välkomnas du av en ljus och luftig atmosfär tack vare de stora glaspartierna (de motsvarar faktiskt hela sex fotbollsplaner). Förutom 40-talet kollegor så har du också nära till husets restauranger och kaféer. Arbetet i sig är självständigt och du förväntas ta såväl egna initiativ som beslut. Ett både motiverande och stimulerande extrajobb för dig som söker fasta tider, en trevlig arbetsplats och utvecklande arbetsuppgifter.

Dina arbetsuppgifter:

• Avtalshantering (för avtal som reglerar både utkörning och hämtning av material).
• Registrering (i affärssystem).
• Svara för goda kundrelationer via telefon och mejl.
Mer om Postnord kan du läsa via: http://www.postnord.se/information/om-postnord [ http://www.postnord.se/information/om-postnord ]

Kvalifikationer:
Här behöver du:

• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
• God datorvana.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person gillar du att ta tag i saker, bocka av din lista och komma i mål. Du har lätt för att ta egna beslut och åstadkomma goda resultat. Visst har du den där förmågan att prioritera, ta det som är viktigast först? För dig är det dock inte samma sak som att det blir fort och fel, du ser i stället vikten av att det blir rätt och riktigt. Därför beskriver andra dig troligtvis som noggrann och kvalitetsinriktad. Själv skulle du nog också säga att du gillar att samarbeta, ge bra service och få goda kundomdömen. Har du dessutom en positiv inställning och ljus syn på arbetet? Då kommer du att trivas hos oss!

Vi ser det som plus (men inte krav) om du har tidigare administrativ erfarenhet och/eller arbetat i ärendehanteringssystemet SAP.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-09-15, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Olivia Ljungbäck | olivia.ljungback@randstad.se [ mailto:olivia.ljungback@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid Visstid
  • Publicerat: 21 augusti 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024