Studenter inom IT-support till ett av regionens hetaste IT-konsultföretag

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Om kunden:

Företaget är ett IT-konsultföretag som för kunders räkning utvecklar tjänster, applikationer, system, produkter och programvara. Den aktuella tjänsten är placerad i nya och fräscha lokaler i en attraktiv del av Malmö.

Arbetsuppgifter:

I rollen som IT-support kommer du att vara navet mellan kundernas IT-avdelning och användarna. Du kommer att hantera många ärenden på egen hand och hjälpa klienterna direkt över telefon eller mail. Ärendena varierar och kan handla både om hård- och mjukvara på såväl laptop som stationära datorer. I vissa fall registrerar du ärendena och skickar de vidare till företagets 2nd- eller 3rd-line. Du ansvarar dock för återkopplingen till kund även i sådana situationer.

Detta är en deltidstjänst där du arbetar efter behov vid sidan om dina studier. Arbetspassen är på dagtid och du har själv möjlighet att påverka hur mycket och när du jobbar. Eftersom detta är ett löpande uppdrag kommer du att kunna ha det som ett extrajobb en lång tid framöver.

Profil:

• Pågående eftergymnasial utbildning, gärna inom IT/teknik. Minst ett år kvar av utbildningen.
• Erfarenhet från servicebranschen och/eller telefonsupport.
• Mycket god datorvana, framförallt Windows.
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift.

Vi söker dig som har ett brinnande intresse för IT. Du är serviceinriktad och anstränger dig för att leverera bästa möjliga lösning till kund. Vidare tar du ett stort eget ansvar i ditt arbete och har ett flexibelt förhållningssätt.

Övrig information:

Start: Mitten av augusti.
Plats: Malmö.
Lön: Enligt kollektivavtal.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 3 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse.
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 26 juli 2016

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024