Studerande Feedback & Support manager till Gimi

Arbetsbeskrivning

Gimi är ett snabbväxande appföretag som utbildar barn i hantering av pengar där barnen själva lära sig att ansvara sin vecko- eller månadspeng direkt i appen. Här är tjänsten för dig som drivs av att skapa och utveckla kundrelationer samtidigt som du får chansen att få insikt i ett spännande startup-bolag. Tjänsten startar omgående så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker två studerande Feedback & Support managers till Gimi. Sedan Gimi lanserades i Sverige 2015 har de haft en snabb tillväxtresa och har precis lanserat ett eget betalkort anpassat för barn. Din roll kommer innebära att du supportera kortanvändare per telefon och i chatten. Här får du chansen att arbeta hos ett fartfyllt startup-företag som drivs av att skapa en värdefull produkt för barn och deras föräldrar.

Tjänsten är på deltid och du kommer att arbeta ungefär 16 timmar/veckan. För att du på bästa sätt ska kunna kombinera jobbet med dina studier är Gimi öppna för att du på ett flexibelt sätt ska kunna planera din tid. Du kommer därför ha möjlighet att sprida ut dina arbetstimmar på såväl heldagar som halvdagar eller arbeta hemifrån.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
* Kontakta kunder som haft problem med appen och hjälpa till att lösa problemet.
* Ansvara för att chatta med barn och föräldrar via Gimis hemsida.
* Sköta tillhörande administration och sammanställa rapporter kopplat till kunders feedback.

VI SÖKER DIG SOM
* Är student på högskola eller universitet motsvarande minst 50 %.
* Har ett brinnande intresse för service och kundrelationer.
* Har en förmåga att anpassa din kommunikation då del supportärenden kommer innebära kontakt med barn.
* Talar och skriver svenska och engelska flytande i tal och skrift.

Som person är du:


* Ansvarstagande
* Lösningsorienterad
* Serviceinriktad


Övrig information


* Start: Omgående.
* Omfattning: Deltid, ca två arbetsdagar i veckan.
* Placering: Gamla Stan.
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Gimis önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Gimi är ett företag som har utvecklat en app för att utbilda barn i att hantera pengar. Bakgrunden till detta är att vi i ett kontantlöst samhälle, på ett pedagogiskt sätt bör lära barn att tjäna, spara och spendera sina egna pengar.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Enligt avtal
  • Deltid Fleixbelt
  • Publicerat: 29 augusti 2019

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

22 april 2024

22 april 2024

Kundservice

Kundservice

22 april 2024

21 april 2024