Studerande Office Assistant till Briab i Uppsala

Studerande Office Assistant till Briab i Uppsala

Arbetsbeskrivning

"Hos oss erbjuds du ett långsiktigt och flexibelt deltidsjobb. Som Office Assistant kommer du vara mycket uppskattad på hela kontoret - ett kontor som kännetecknas av en varm och välkomnande kultur där vi är jordnära". Så beskriver Ida, din framtida chef och kollega, rollen på Briab. Det är en flexibel och serviceinriktad roll där du i samråd med Ida bokar in ca 6-10h per vecka fördelat på två dagar - så att det inte påverkar dina studier. Sök redan idag då vi kallar på intervju löpande!

OM TJÄNSTEN
På Briab i Uppsala arbetar ca 12 personer, i fräscha och ljusa lokaler högst upp i fastigheten, där takterrassen erbjuder en fantastisk utsikt över Uppsala. Det är god stämning i teamet där det varje dag serveras fika, och du kan även passa på att utmana en kollega i en pingismatch!

Du erbjuds
- Ett flexibelt deltidsjobb vid sidan av studierna
- Att bli del av ett företag med varm och välkomnande kultur

Arbetsuppgifter

Som Office Assistant är du en central del i att medarbetarna på Briab trivs, då ditt fokus är att leverera bästa möjliga service. Du kommer till exempel att:
- Stötta upp interna medarbetare med administrativa uppgifter som t.ex. lägga in information Briabs CRM system och tidredovisningssystem.
- Beställa mat, fika och kontorsmaterial
- Se till att kontoret är rent och prydligt - samt bidra med en skön stämning på kontoret

Arbetsuppgifterna är varierade och du förväntas ha en helhetsbild och ta tag i uppgifter som du ser behöver göras.

VI SÖKER DIG SOM
- Är student på minst 50% på en eftergymnasial utbildning och att du har minst 2 år kvar av dina studier
- Har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift
- Har grundläggande kunskaper i Excel
- Har god datorvana

Det är meriterande, men inget krav, om du har:
- Tidigare erfarenhet från en serviceroll.

För att lyckas och trivas i denna tjänst behöver du vara en prestigelös och strukturerad person som har lätt att ta egna initativ. Vi kommer läga extra stor vikt under rekryteringsprocessen på dessa kompetenser:
- Serviceinriktad
- Flexibel
- Orädd

Vår rekryteringsprocess

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 juni 2023
  • Ansök senast: 21 juli 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör till hotell

27 maj 2024

Socialadministratör Ekonomiskt bistånd i Partille kommun

Socialadministratör Ekonomiskt bistånd i Partille kommun

27 maj 2024

27 maj 2024

BESÖKSBOKARE Stocksund

27 maj 2024