StylePit söker medarbetare till Kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Nu utökar vi vårt svenska kundserviceteam och söker därför en medarbetare till vårt Stockholmskontor. Du kommer att ingå i ett ungt multinationellt team och ska arbeta nära vår svenska kundtjänstavdelningen som är stationerad i Danmark.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att bli:
- Kundservice via telefon och e-post
- Orderhantering
- Översättningar av texter till svenska
- Övrigt

Vi förväntar oss att du:
- Behärskar svenska flytande i både tal och skrift
- Skriver och talar engelska obehindrat
- Är ansvarsfull, flexibel och samarbetsvillig
- Är datorintresserad och har goda IT kunskaper
- Är stresstålig och älskar att ha många bollar i luften

Förstår du dessutom lite danska är det meriterande, dock inget måste.

Arbetsplats: Kungsgatan i centrala Stockholm.

För ytterligare information är du välkommen att kontakta Peter Kragh, kundtjänstchef på telefon 08-408 363 00.

Vi ber dig skicka ansökan till: pkr@smartguy.dk. Skriv gärna på svenska.

Arbetstid vardagar 08:00-17:00
Sista ansökningsdag är 2013-07-07.

Din ansökan ska innehålla:

Meriter, relevanta skolbetyg, referenser, upplysningar om tidigare arbetserfarenheter, fritidsintressen och ålder.

Kort om oss:
StylePit, även kända som SmartGuy Group, grundades 2000 och är en av Europas största modebutiker på nätet med över 800 varumärken. Koncernen börsnoterades i Danmark i slutet av förra året. StylePit har över 250 medarbetare och finns idag i mer än 20 marknader runt om i Europa. Baserat på börsen värderas företaget för närvarande till strax under en miljard svenska kronor.

Kontaktpersoner på detta företaget

Kundtjänstchef Peter Kragh
08-408 363 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SmartGuy Sverige AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 26 juni 2013

Postadress

Kungsgatan 10
Stockholm, 11143

Liknande jobb