Sucess Manager

Arbetsbeskrivning

Offerta grundades 2008 med syfte att förändra och förenkla sättet att köpa tjänster. Vi ville göra det lika enkelt för företag att hitta nya kunder som för kunder att hitta ett bra tjänsteföretag. Därför har vi på Offerta samlat tjänsteföretagen och kunderna på ett och samma ställe så att det blir enkelt att hitta, jämföra och välja tjänsteföretag direkt på nätet.

I dag är Offerta Sveriges största tjänsteförmedlare och består av ett gäng drivna medarbetare som tillsammans jobbar för att ständigt leverera den bästa tänkbara tjänsten till både företagare och tjänsteköpare.

Offertas framgång består av sina kunders framgång.

Vi söker därför nu Success Managers som hjälper våra kunder att bli framgångsrika genom våra produkter och tjänster!

Du kommer sitta mellan våra Nykundsäljare och Account Managers i vår säljprocess. Du kommer att hjälpa, främst nya, men även befintliga kunder, att komma igång med Offertas produkter och tjänster, innan du lämnar över företagen till våra Account Managers.



Ditt jobb går ut på att;

- Grundligt utbilda och navigera våra kunder i deras kundkonto.

- Presentera all befintlig funktionalitet på kontot och det som löpande utvecklas och lanseras.

- Se över och förädla våra kunders offertmallar.

- Se över och förädla våra kunders digitala profil. På Offertas sida och i övrigt.

- Hålla nära kontakt med kunderna för att hålla dem aktiva i tjänsten samt förhindra missförstånd.

Även om du inte är i en säljroll, kommer du att ingå i vår Säljavdelning och i ett team bestående av en teamledare och flera Success Managers. Din vardag består både av fysiska kundmöten och remote. I arbetet kan resor utanför Stockholm förekomma.

Din bakgrund   

- ?Du har tidigare erfarenhet av onboarding, kundservice och/eller försäljning.

- Du är bekväm med och har tidigare erfarenhet av att hålla presentationer.

- Du har CRM-vana.

- Du behärskar såväl svenska som engelska flytande i tal och skrift.

- Du har datorvana och behärskar Microsoft Office produkter.

- Meriterande är om du har erfarenhet inom något grafikprogram.

- Meriterande om du talar fler språk än ovanstående.

- Du har B-körkort.

Som person är du

- Flexibel och bekväm att bemöta frågor, liksom söka svar.

- Självmotiverad och målmedveten.

- Trygg, pedagogisk och en förtroendegivande kommunikatör.

- Flexibel och har möjlighet att göra flerdagsresor över hela landet.

- Bekväm med kundkontakt, i fysiska möten liksom i telefonmöten.

- Proaktiv, strukturerad och ansvarstagande och självgående i ditt arbetssätt.

- Rådgivande, förbättringssökande och tålmodig.

- Passionerad och intresserad av att identifiera kundernas utmaningar och behov, samt föreslår förbättringar.

- Du lyssnar på kunden, sätter upp mål samt analyserar och kommer med idéer.

- Energisk, glad och entusiastisk.

Vi erbjuder dig

- En dynamisk arbetsplats och en stimulerande vardag, med goda utvecklingsmöjligheter och kompetensutveckling.

- Fast månadslön.

- Möjlighet till rörliga moment vid KPI-förbättringar.

- Generöst friskvårdsbidrag.

- Kontor i centrala Stockholm. 

Ansökan?

I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent

Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.

Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringsansvarig Nina Grundström
0708955982

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TALENT & PARTNER AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön - Fast lön
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 9 januari 2018

Besöksadress

SVEAVÄGEN 21 7TR
STOCKHOLM

Postadress

BOX 7644
STOCKHOLM, 10394

Liknande jobb


Säljassistent

Säljassistent

14 maj 2024

Mötesbokare på deltid!

Mötesbokare på deltid!

14 maj 2024

13 maj 2024

13 maj 2024