Suomenkielinen asiakaspalvelija

Suomenkielinen asiakaspalvelija

Arbetsbeskrivning

Kärnverksamheten i RettBemanning består av rekrytering till fasta anställningar, och förmedling av vikarier, till alla delar av näringslivet och offentlig verksamhet. Vårt mål är att vara branschens bästa arbetsgivare och rekryteringspartner för våra medarbetare och kunder.
RettBemanning följer de kollektivavtal som finns på arbetsmarknaden, bl.a med Unionen och LO.


Du...
- har vana från telefonarbete och gärna telefonsälj
- har en stark personlighet och är en ödmjuk människa
- är en teamplayer som vill bidra till gruppens framgång
- är en van PC-användare
- talar och skriver finska samt svenska utan hinder Brinner du för kundservice?
Är du en lagspelare som gillar täta kundkontakter och behärskar finska samt svenska flytande i tal och skrift? Då är det här tjänsten för dig!


Arbetsuppgiften består i att hantera frågor som kommer in till kundtjänsten från vår uppdragsgivares kunder. Frågorna kommer i huvudsak in via telefon och mail. Även mersälj och winn-backs ingår i arbetsuppgifterna.
Arbetstiden är heltid måndag – fredag kl 7-16.
I kundtjänsten jobbar man med endast inringande (varma) kunder.


Tjänsten skall tillsättas snarast. Den inleds med en introduktion/produktutbildning på 1-2 veckor.
Tjänsten är placerad ute hos en av våra kunder där du jobbar som konsult från RettBemanning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Hans Stenberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Rett Bemanning Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 februari 2020
  • Ansök senast: 18 mars 2020

Besöksadress

Bergendroffsgatan 5A
Karlstad

Postadress

Box 364
Karlstad, 65109

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024