Supply Chain Administrator sökes till förpackningsindustrin!

Supply Chain Administrator sökes till förpackningsindustrin!

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av kundtjänst och har hög servicekänsla? Gillar du att ha ett varierande jobb med mycket kundkontakt? Då kan detta vara tjänsten för dig!


OM FÖRETAGET
Företaget tillverkar alla slags förpackningar i wellpapp. Företaget är en leverantör av förnybara lösningar inom förpackningar, träprodukter, biomaterial och papper.


DINA ARBETSUPPGIFTER
Dina huvudsakliga uppgifter kommer att innebära att registrera kundernas orderar i affärssystemet samt svara på kundernas frågor kring inneliggande orderar. Du har en nära dialog med produktionen då du kommer att besvara förfrågningar om leveranser samt leveransdatum.


DIN PROFIL
För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du är serviceinriktad och alltid sätter kunden i fokus. Du har en positiv inställning tillsammans med hög ansvarskänsla för ditt arbete. Du bidrar till en god arbetsmiljö och strävar efter att utvecklas tillsammans med företaget och dina kollegor.
Du är inte rädd för att ta kontakt med människor och du kan ta dig an olika arbetssätt. Du arbetar flexibelt med dina arbetsuppgifter och du är bekväm med att arbeta i det svenska och engelska språket med både kunder och kollegor.


Skallkrav:
- Mycket god förmåga att kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift
- God kunskap i Office-paketet


Meriterande:
- Erfarenhet av kundtjänst/support
- Erfarenhet av CPMS
- God kunskap om förpackningar, främst wellemballage
- Erfarenhet av förbättringsarbete


OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.


VILLKOR
Startdatum: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Jönköping
Arbetstider: Dagtid
Omfattning: Heltid


Urval sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB, Jönköping
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 april 2021
  • Ansök senast: 9 maj 2021

Postadress

Borgmästargränd 1D
Jönköping, 55320

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024