Supply Chain Coordinator

Arbetsbeskrivning

Huvudsakliga arbetsuppgifter Inköpslogistik för vår internhandel med andra Draka-bolag i Europa. Lagerstyrning Styra hemtagning av köpkabel genom bokning av transporter Som Supply Chain Coordinator gäller det att, i en internationell miljö, inom givna ramar agera självständigt och med auktoritet säkerställa att vi tar ansvar för att vi erhåller de kablar vi behöver i rätt tid. För att Draka Kabel Sverige skall upplevas som en pålitlig partner och alltid leverera i tid till våra kunder är detta en nyckelroll. Bakgrund För den här tjänsten söker vi dig som har en gymnasieexamen med någon påbyggnads-utbildning inom inköp/logistik. Då företaget verkar internationellt och tjänsten innebär dagliga kontakter med fabrikerna i Europa ser vi att du kommunicerar obehindrat på engelska både i tal och skrift. Kunskap i spanska är dessutom en merit. Vi värdesätter dina personliga egenskaper högt och det är viktigt att du tycker om samarbete med olika team. Din ansökan tillsammans med ditt CV vill vi ha senast den 29 oktober 2010 via vår webbsida www.draka.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DRAKA KABEL SVERIGE AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 15 oktober 2010
  • Ansök senast: 29 oktober 2010

Liknande jobb


Office Manager till vår kund i Solna

Office Manager till vår kund i Solna

8 april 2024

Administrative Manager at Serneke International

Administrative Manager at Serneke International

27 mars 2024