Support Specialist

Arbetsbeskrivning

Till vårt kontor i Borås söker vi en Support Specialist på hel- eller deltid.Tjänsten innebär att du kommer arbeta som Support Specialist för våra affärsystem Garp och Jeeves.Du kommer att vara en viktig del av i Jeeves Partner & Customer Assistance som är produktexperter gentemot våra partners och kunder.Till en början kommer du ha fokus mot Garp och där ha spetskompetens inom lager, logistik samt gärna försäljning/crm/butik.Senare kommer du som Support Specialist även få en viktig roll i utvecklandet av våra partners kunskaper i Jeeves, både inom Sverige och Europa.Som Support Specialist blir dina arbetsuppgifter att: ge support och stöd till kunder och partners inom våra produkter deltaga i testning av våra produkter kontinuerligt uppdatera arbetsflöden och hjälptexter i produkten hålla presentationer och utbildningar För att passa för jobbet och hos oss bör du: gilla att ge service och tillhandahålla support vara pedagogisk ha hög social kompetens ett gott driv och inte vara rädd för att ta egna initiativ goda kunskaper i svenska och engelska Meriterande: erfarenheter från Garp eller annat affärssystem, främst inom lager, logistik samt gärna försäljning/crm/butik erfarenhet av arbete med support erfarenhet av mjukvarutestning Ansökan, ev.ytterligare frågor: Vi tar endast emot ansökningar via mejl och i pdf-format. Fakta om Jeeves Information Systems Jeeves Information Systems AB är en ledande leverantör av affärssystem, som med produkterna Jeeves Selected, Jeeves Universal och Garp förser företag med effektiva lösningar för att utveckla och stötta sina affärsprocesser.Jeeves affärssystem erbjuder en bred funktionalitet till marknadens lägsta totala ägandekostnad*.Kunderna är företag med 5 till 1000 anställda och de finns idag bland cirka 4 000 företag i över 40 länder.Jeeves fokuserar på produktutveckling medan försäljning sker via partners och återförsäljare.Verksamheten startade 1992 och sedan 1999 är Jeeves noterat på NASDAQ OMX Nordic Exchange (Small Cap).* Radar Group

Kontaktpersoner på detta företaget

Max Gabrielsson
0704 80 18 74
Marina Åkerman

Angelica Louropoulos
070-480 18 68
Nathalie Bishop
+46765200127
Ann Fredriksson
08-58709900
Hanna Olin
0709839611

Sammanfattning

Besöksadress

Kungsbron 1/Klarabergsviadukten 70
Stockholm

Postadress

Box 1042
STOCKHOLM, 10138

Liknande jobb


13 juni 2024

Teknisk support till gasturbinstillverkare

Teknisk support till gasturbinstillverkare

12 juni 2024

12 juni 2024