Support Specialist som brinner för nöjda kunder

Arbetsbeskrivning

Idag förväntar vi som konsumenter oss att företag vi har en relation med ständigt uppdaterar oss med information som berör oss och ger relevanta erbjudanden. Wiraya gör det möjligt, vi hjälper några av Sveriges starkaste varumärken att kommunicera med sina kunder via vår avancerade teknik för automatiska samtal och SMS. Vi behöver nu din hjälp att skapa extraordinärt nöjda kunder genom att överträffa deras förväntan inom leverans och support.

Du har höga ambitioner och gillar att vara expert
Som Delivery & Support Specialist kommer du att arbeta tätt ihop med våra olika säljare, tekniker och framförallt kunder. Du är hjärtat i verksamheten och fungerar som spindeln i nätet och ansvarar för att de samtal- och SMS aktiviteter som våra kunder beställer levereras enligt utlovad plan. Du kommer arbeta med administration och planeringen samtidigt som du sköter den löpande supportkontakten och löser problem. Du loggar leveranser, följer upp beställningar, upprättar status- och arbetslistor och ser till att tidplaner hålls. Det betyder att du arbetar med mycket kundkontakt och operativt direkt i våra olika tekniska system. Du kommer bli Wirayas egna expert på användandet av våra tjänster och vi ser gärna att du över tid vill bidra med dina kunskaper till framtida medarbetare.

Du ser sambandet mellan din prestation för nöjda kunder och bolagets framgång
Du besitter den unika kombinationen hög social kompetens, stort lösningsfokus och snabb teknisk förståelse. Att du har någon form av utbildning förutsätter vi, men det är din känsla för försäljning, service och administration som värderas högst. Vi fokuserar mer på det än på antal år på arbetsmarknaden. Några års erfarenhet från arbetslivet efter gymnasiet eller universitetsstudier ser vi dock gärna att du har. Det är viktigt att du bemästrar Officepaketet, i synnerhet Excel eftersom detta, tillsammans med vårt system, är ett livsavgörande verktyg i stor del leveransen.

Du är en social doer med ordning och reda
Du blir den första personen i vårt Delivery & Support Team och kommer vara en nyckelroll för Wirayas framtida utveckling. Vi vill ha dig som vill ge service och alltid leverera på topp. Du har möjlighet att tillföra positivitet, driv, ett strukturerat arbetssätt och älskar ordning och reda. Ditt arbetstempo kommer att vara högt, därför behöver du vara stresstålig, strukturerad och flexibel. Du måste också kunna prioritera och välja rätt uppgifter att fokusera på. Kommunikation är centralt i rollen, du har därför mycket goda kunskaper i Svenska och Engelska, både tal som i skrift. Du räds inte nya utmaningar och att verka i en förändlig miljö motiverar dig.

Tillsammans med dig tänker vi fortsätta vår tillväxt och hjälpa flera stora bolag med deras kundkommunikation. Wiraya erbjuder dig ett arbete i ljusa, fräscha och centralt belägna lokaler på Östermalm. Här jobbar ett härligt gäng med stort intresse för verksamheten och vi är alla stolta över att tillhöra ett framgångsrikt företag med väldigt nöjda kunder!

För mer information:
oskar@wiraya.com
+46 (0)735 11 11 18
jobb@wiraya.com

Kontaktpersoner på detta företaget

VD Oskar Klingberg
08-51959100 0735111118
VD Oskar Klingberg
08-51959100 0735111118
Försäljningschef Lena Kjellqvist
08-51959100 07335210516
Försäljningschef Lena Kjellqvist
08-51959100 0735210516

Sammanfattning

Besöksadress

Linnegatan 9-11
STOCKHOLM

Postadress

Linnegatan 9-11
STOCKHOLM, 11446

Liknande jobb


Projektkoordinator med intresse för sälj

Projektkoordinator med intresse för sälj

26 april 2024

25 april 2024

MBS söker en Sälj assistent!

MBS söker en Sälj assistent!

22 april 2024