OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en Supporttekniker till Tech Support Networking som ansvarar för teknisk support för våra LAN/WLAN tjänster gentemot våra B2B-kunder.
Sköta kundkommunikationen i alla ärenden, inkommande samtal, statusuppdateringar, klarrapporteringar
Leverera en lösningsgrad
Driva felsökningar/felanmälningar med accessleverantörer
Dispatcha fälttekniker och reservdelar i incidenthanteringen
Hantera kundeskalationer
Kravställa och samverka i Special Bid för att driva att avvikelser i tjänst skall kunna hanteras av Support
Kravställa och samverka i utvecklingen av våra stödsystem och tjänsteportföljer
Kvalifikationer
Högskoleexamen i Nätverk/Datakommunikation är meriterande
1-2 års erfarenhetav liknande tjänst är meriterande
Goda kunskaper inomTCP/IP, routing och switching
Certifiering, t.ex.CCNA/CCNP är meriterande.
Då våra kundkontakter sker på bådesvenska och engelskaska du obehindrat kunna hantera detta i både tal och skrift.
Ett starkt kundfokus - professionell, affärsmässig, duktig/engagerad kommunikatör
Arbetstiden är 08:00-17:00 helgfria vardagar för att mappa mot våra kunders prime time. Övrig tid hanteras ansvaret av vår 24/7 NOC
Kontaktpersoner på detta företaget
Menna Belacevic
+46 000 00 00 00
Menna
Menna Belacevic
+46 000 00 00 00
Menna Belacevic
+46 000 00 00 00
Alessia