Support till världens största datorföretag - Göteborg

Arbetsbeskrivning

GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Fortum, SL och Bonnier. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo.

Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika.

Vi finns på http://www.facebook.com/GoExcellent.se

Vi söker nya engagerade kollegor till vår nya site och uppdragsgivare som är inom mobil- och hemelektronik. Vi söker dig som älskar att kommunicera och vill hjälpa kunderna att känna sig trygga med sina produkter.

Du kommer att vara uppdragsgivarens ansikte utåt, och se till att deras kunder får teknisk support och service i världsklass. Vår uppdragsgivare har stora och innovativa idéer som snabbt har lyckats bli ledande inom teknik på marknaden. Genom att marknadsföra sig på ett helt unikt sätt, har vår uppdragsgivare främst lyckats mobilisera en hel värld att använda deras produkter.

I rollen kommer du att:

• Ge en överlägsen kundupplevelse och lösa tekniska problem

• Svara på kundernas förfrågningar gällande smartphones, surfplattor och datorer via e-mail, chatt och telefon

• Använda telefon, e-post och chatt som ditt huvudsakliga arbetsredskap

• Få grundlig treveckorsutbildning och noggrann uppföljning

• Få kontinuerlig vidareutbildning

Vi kan erbjuda dig:

• Du kommer att få erfarenhet av att arbeta med ett ledande varumärke och en av Skandinaviens mest spännande projekt inom kundservice och teknisk support

• Goda utvecklingsmöjligheter internt

• En god arbetsmiljö där vi uppskattar våra medarbetare.

• Nya fräscha lokaler mitt i centrala Göteborg

• Att vara med vid öppningen av vår nya site

Kvalifikationer

• Du har slutfört gymnasiet med godkända betyg i svenska, engelska och matematik - vi önskar att du tar med betygen till intervjun

• Du behärskar engelska väl, både muntligt och skriftligt

• Du talar och skriver flytande svenska

• Övriga språkkunskaper är meriterande

• Erfarenhet av försäljning och serviceyrken/kundtjänstarbete är meriterande

• Du är kundinriktad  

• Du har goda användarkunskaper i ett eller flera av dessa områden: informationsteknologi, surfplatta eller smartphones

• Du är tekniskt intresserad och vill lära dig mer om innovativa produkter.

 

All testning och utbildning kommer att ske på engelska

Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande.

När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetsformulär via mail med avsändare Hucama. Det är viktigt att du fyller i formuläret för att du ska gå vidare i rekryteringsprocessen.

För att kunna gå vidare i rekryteringsprocessen måste du ha gjort testet.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Malmer

Dan Ericsson
08-501 040 00
Dan Ericsson

Oscar Johansson
08-50 10 40 00
Sofia Stenqvist

Josephine Olsson

Pia Nicklasson
0850104000
Tommy Andersson

Helen Rhodin
+46 8 5010 4000
Peter Korhonen
0850104000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: GoExcellent Sweden AB Stockholm
  • 21 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön med ob-tilägg Friskvårdsbidrag Massagebidrag Gratis frukt och kaffe
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 25 juli 2015

Besöksadress

Borgmästaregatan 5
None

Postadress

Lindhagensterassen 1
Stockholm, 11218

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024