Supportadministratör till kommunalt bostadsbolag

Arbetsbeskrivning

Om företaget
För ett kortare konsultuppdrag på heltid söker vi nu en supportadministratör. Du kommer att arbeta i ett härligt team hos vår kund, vilken är ett kommunalt bostadsbolag i Göteborg. Vidare kommer du att arbeta i en supporterande roll med ärendehantering och administration. Låter detta som något för dig? Välkommen med din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innebära:

• Ta emot ansökningar, bedöma, ta beslut, registrera samt skicka ut svar
• Ta emot samtal och felanmälningar gällande bredbandslösningar
• Genomföra kontroller mot garantiärenden och pågående utredningar
• Skicka uppdrag till serviceentreprenörer
• Uppmärksamma behov av ytterligare åtgärder när detta begärs ifrån serviceentreprenör samt säkerställa att besked lämnas fortast möjligt
• Ansvara för att ärendeloggen uppdateras och är korrekt
• Övrig administration


Din bakgrund
För att passa i rollen som supportadministratör ser vi gärna att du har en utbildning inom el/tele eller motsvarande. Du har tidigare arbetat med service och trivs i kontakt med kunder och andra samarbetspartners.
Du talar och skriver flytande svenska samt har god muntlig engelska. Har du tidigare erfarenhet av att ha arbetat i en administrativ roll är det ett stort plus.


Personliga egenskaper
Eftersom rollen innebär mycket kundkontakt är det viktigt att du uppskattar mötet med människor och har en utåtriktad personlighet. Din ambition är att alltid ge god service och att hjälpa kunden på bästa sätt. Du har lätt för att lära dig nya system och arbetar gärna i en administrativ roll. Slutligen är du engagerad, noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt.

Stort fokus kommer att ligga på social kompetens och personliga egenskaper.


Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstidsanställning/Heltid/Göteborg

Tillträdesdag
Enligt överenskommelse

Information
Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan via lernia.se så snart som möjligt.

Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Kajsa Söderlund
0722-541368
Margreth Sternvad
0722-54 13 09
Tanja Zoric

Ida Holmberg
0722-541304
Dijana Stavreska

Theres Lundborg

Igor Glavan
0722-545122
Josefin Forsberg

Malin Grahmstad

Christofer Skoogh
0722541343

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Göteborg Göteborg
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 10 mars 2017

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Göteborg
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Göteborg, 41764

Liknande jobb


Administrativ assistent projektstöd

Administrativ assistent projektstöd

15 maj 2024

15 maj 2024

15 maj 2024

Administratör

Administratör

15 maj 2024