Supportagent till Sitoo

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

I aktuell tjänst som 2:nd Line Support Technician på Sitoo AB kommer du supportera såväl kunder som kollegor på 1:st Line Support kring frågor och problem gällande hanteringen av IT-produkten Sitoo Backoffice och Sitoo POS. Du kommer att ta emot och hantera ärenden över telefon och mail. Därför är det av högsta vikt att du känner dig bekväm med att prata i telefon och svara på mail, både på svenska och engelska.

Du kommer att ingå i en supportavdelning där det är viktigt att man ställer upp för varandra och jobbar mot gemensamma mål.

Krav

Vi ser att du har minst 1 års arbetslivserfarenhet i rollen som teknisk support eller motsvarande, med förmåga att på ett kreativt sätt lösa de tekniska utmaningar som du ställs inför. Du älskar att bemöta kunder över telefon och mail, jobba med dator och telefon som ditt främsta arbetsverktyg och besitter väldigt god IT- och teknikvana.
Stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper. Vi söker dig som arbetar på ett kommunikativt och pedagogiskt sätt med dina kunder och kollegor. Du är en hands on doer med ett öga för detaljer. Du arbetar effektiv på ett prestigelös och lösningsorienterat fokus. Självklart är du service minded ut i fingerspetsarna och önskar blanda detta med ditt brinnande intresse för IT och teknik. Du tar eget initiativ samt ett eget ansvar över dina arbetsuppgifter. Vi tror att du är en frisk fläkt som tänker utanför boxen!

Möjligheter
Du får nu chansen att arbeta i ett växande företag där den familjära och entreprenöriella kulturen behållits. Här kommer du in i ett team med ett högt tempo och där du kommer att hantera många ärenden samtidigt. Du kommer tillsammans med engagerade och erfarna medarbetare att driva dina avdelning och hela verksamheten framåt.

Dina kvalifikationer
- Tidigare arbetslivserfarenhet från teknisk support
- Teknisk utbildning eller motsvarande
- Svenska & engelska obehindrat i tal och skrift
- Förstår värdet av bra kundservice
- Goda kommunikativa egenskaper
- Äkta intresse för att använda och lära sig ny teknik
- Utmärkt problemlösningsförmåga
- Prestigelös och driven
- Villig att lära sig och växa som en person
- Meriterande är tidigare erfarenhet inom serviceyrket

Denna rekrytering sköts av oss på Cronwik Consulting och alla ansökningar går till oss genom denna annons.

Om Cronwik

CronWik startades 2014 av personer som själva har arbetat inom kundservice och operativa serviceorganisationer i sammanlagt mer än 25 års tid. Vi har innehaft roller i både stora börsnoterade bolag samt mindre tillväxtbolag och har under åren rekryterat mer än 400 personer. Detta har gjort att vi samlat på oss många erfarenheter om vilka typer av kandidater som presterar bäst i olika kundservice- och säljmiljöer. År 2018 omsatte vi ca 12 miljoner kronor och finns i Stockholm och Göteborg. www.cronwik.se (http://www.cronwik.se)

kundservice support teknisk kundtjänst

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Karlsson

Gustaf Cronquist
0771-19 19 19
Caroline Wessberg
0771-191919

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Cronwik Rekrytering och Bemanning Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 23 mars 2019

Besöksadress

Hammarby Allé 32, Stockholm
None

Postadress

Hammarby Allé 32
Stockholm, 12061

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024

Deltidsjobb inom kundservice

Deltidsjobb inom kundservice

15 april 2024

Kundservice

Kundservice

19 april 2024