Supportmedarbetare

Supportmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Är du ett serviceproffs och söker nya utmaningar?
Vi växer och behöver därför förstärka vårt fantastiska supportteam!
Tidigare har du kanske arbetat inom hotell- och restaurangbranschen eller detaljhandeln? Vi söker dig som har ett högt engagemang i det du tar dig an och som trivs med att jobba i team.
Du är driven, strukturerad och noggrann. Du gillar att ge service och är lyhörd för vad kunden vill ha. Du brinner för att ge våra kunder god service, är flexibel, lösningsorienterad och vill arbeta på ett växande företag.
VI erbjuder en härlig, centralt belägen och modern arbetsplats med goa och glada kollegor som brinner för att ge våra kunder bra service och guidar dem i deras arbete med Timeplan.
Under rekryteringsprocessen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du positiv, driven, engagerad och gillar att överträffa kundernas förväntan.
Arbetsuppgifter
Timeplan är ett komplett molnbaserat personal- och planeringssystem som hjälper våra kunder med schemaläggning, tidrapportering, kommunikation och lönehantering.
Du kommer att bemanna vår support och besvara ärenden per telefon och mail. Tjänsten inkluderar även att diskutera inkomna kundönskemål och nya funktioner i Timeplan med vår utvecklingsavdelning. Du kommer även att skriva och utforma manualer och artiklar i vårt hjälpcenter online. Självklart får du inledningsvis en utbildning och vi kommer se till att du får de rätta förutsättningarna för att lyckas i din roll.


Det är meriterande om du:
Har B-körkort, då resor till kunder är en del av arbetet
Du ska kunna:
Tala och skriva svenska och engelska flytande
Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid med start så snart som möjligt. Arbetstiden är på vardagar.
Rekryteringsprocessen
Vi går igenom alla ansökningar löpande och kanske är du vår nya kollega?
Varmt välkommen med din ansökan!
Vill du ha mer information om tjänsten, kontakta gärna Jonna Engström är Customer Success Manager +46(0)31-730 40 30

Kontaktpersoner på detta företaget

Supportchef Erik Karmalm
0313353410

Sammanfattning

  • Arbetsplats: EXSENS AB Mölndal
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 november 2021
  • Ansök senast: 22 december 2021

Besöksadress

Flöjelbergsgatan 6 3TR
Mölndal

Postadress

Flöjelbergsgatan 6
Mölndal, 43135

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024