OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Apsis Sweden AB är nordens ledande leverantör av teknik för legitim marknadsföring via e-post.Vi hjälper idag över 5 000 företag med lösningar där de skapar, genomför och utvärderar sin e-postmarknadsföring.Företaget har idag ca 70 anställda på 8 kontor i 6 länder och förväntas omsätta ca 80 Mkr under innevarande räkenskapsår.Bolaget är lönsamt sedan start.Huvudkontoret finns centralt i Malmö.Arbetsuppgifter Vi söker nu en person med hög känsla för service till vår supportavdelning på huvudkontoret i Malmö.Supportavdelningen är vårt ansikte utåt mot kunderna och vi brinner för att ge personlig och snabb service.Huvudsakliga arbetsuppgifter: Skapa och bygga positiva relationer via telefon och e-post Hantera tekniska supportärenden via telefon och e-post Följa upp kunder för att säkerställa kundnöjdhet Vi söker dig som har god generell kunskap inom IT och har arbetat med teknisk support tidigare.Du har goda kunskaper i HTML och CSS och det är meriterande med kunskaper inom XML, RSS, SQL Server och förståelse för tekniken bakom e-post.Som person är du serviceinriktad, effektiv och lösningsfokuserad.Du måste kunna uttrycka dig väl, både skriftligt och muntligt, och eftersom vi expanderar internationellt måste du även vara flytande i engelska.Andra språk som norska, danska, finska eller tyska ser vi som meriterande.Intresserad?