OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Apsis är Skandinaviens ledande företag inom lösningar för legitim marknadsföring via e-post.Vårt system används idag av ca 4 500 kunder, inklusive IKEA, H&M, Adidas och flera internationella företag.Apsis har på grund av sin höga tillväxttakt och goda lönsamhet utsetts till Gasellföretag.Idag är vi ett 40-tal anställda som sitter centralt i fräscha lokaler på huvudkontoret i Malmö, samt ett 30-tal kollegor på våra kontor i Göteborg, Stockholm, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo, Amsterdam och Hong Kong. Vi söker nu person med hög känsla för service till vår supportavdelning på huvudkontoret i Malmö.Supportavdelningen är vårt ansikte utåt mot kunderna och vi brinner för att ge personlig och snabb service.Huvudsakliga arbetsuppgifter: skapa och bygga positiva relationer via telefon och e-post bygga kundanpassade mallar i HTML och CSS hantera tekniska supportärenden via telefon och e-post följa upp kunder för att säkerställa kundnöjdhet Vi söker dig som har god generell kunskap inom IT och har arbetat med teknisk support tidigare.Du har goda kunskaper i HTML och CSS och det är meriterande med kunskaper inom XML och RSS.Som person är du serviceinriktad, effektiv och lösningsfokuserad. Du måste kunna uttrycka dig väl, både skriftligt och muntligt, och eftersom vi expanderar internationellt måste du även vara flytande i engelska.Andra språk som norska, danska, finska eller tyska ser vi som meriterande.Vi erbjuder en spännande tjänst inom ett expansivt företag och växande bransch.