Supportspecialist

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som har arbetat med first-line support och har erfarenhet av att arbeta enligt ITIL.


ARBETSUPPGIFTER

I arbetsuppgifterna ingår att ge support gällande IT-relaterade frågor. Det handlar bland annat om att hjälpa till med system, utrustning, behörigheter och beställningar. För att klara arbetsuppgifterna behöver du tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. Det är en fördel om du har lätt för att lära dig nya saker och tycker om att hjälpa andra människor.

Du kommer att ingå i ett team som arbetar med support och placeringen är i Stockholm.

Arbetet bedrivs enligt uppsatta rutiner som följer ITIL processen.


ERFARENHET/KOMPETENS

Erfarenhet från arbete i någon IT-support är ett krav, gärna 1 år. Du har erfarenhet och kunskaper i Active Directory, ITIL, Windows XP, Windows 7, Microsoft Office 2010.

Talar och skriver svenska och engelska obehindrat.


PERSONLIGA EGENSKAPER

Du är positiv, driftig och brinner för att hjälpa till. I rollen som konsult är det viktigt att du är social och gillar kontakten med olika typer av människor.


ATRIVO

Atrivo har sedan starten 2003 fokuserat på att leverera erfaren kompetens inom området IT-infrastruktur. Vår ambition är att vara Stockholms vassaste leverantör av supportspecialister, drifttekniker, tekniska projektledare samt olika typer av linjeroller.

Som anställd hos Atrivo finns det stora möjligheter till utveckling. Vi arbetar med stora välkända företag och erbjuder löpande utbildning.
Du blir en del av ett kompetent företag med goda framtidsutsikter.

Vill du jobba med IT är det hos Atrivo du vill vara.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Atrivo AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 11 augusti 2014

Postadress

BOX 570
DANDERYD, 18215

Liknande jobb


17 maj 2024

SSAB - Onsite IT Support Specialist

SSAB - Onsite IT Support Specialist

16 maj 2024