Supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Vi söker en supportspecialist som kommer att arbeta med att ge support på CRM-systemet Siebel. Supporten är internationell och av 2nd line karaktär.All support sker på engelska alternativ annat europeiskt språk. Personen som kommer att tillträda kommer att bli en del av ett team bestående av 3-4 personer.Arbete sker både enskilt och i grupp.Tjänsteresor till utlandet kan förekomma.Tjänsten kommer att inledas med en grundlig utbildning i systemet. Tillträdesdag enligt överenskommelse, dock senast i mitten av januari-07.Personen som söker skall besitta följande kunskaper: Minimum 2 års erfarenhet från IT-relaterat supportarbete.Serviceinriktad God pc-vana samt vana från windows 2000, outlook 2000 samt IE 6.God engelska i tal och skrift God franska i tal och skrift.Meriterande kunskaper: Vana från arbete med databaser, gärna Oracle.Erfarenheter av att arbeta med affärssystem, antingen ur ett tekniskt perspektiv eller ur ett affärsmässigt perspektiv. Svaret skall även innehålla löneanspråk samt tidigaste tillträdesdatum

Kontaktpersoner på detta företaget

TeamChef Arash Saipoor
0721580070 0735447922
Magnus Bäckman

Patrik Lännerberg

Kristian Löv

Robin Henrysson
+46 733 550 973
Therese Forssell

Anders Hellstrand

Jenny Skytén

Anders Lundqvist

Daniel Westergård

Sammanfattning

Besöksadress

Knarrarnäsgatan 7
None

Postadress

None
KISTA, 16494

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010