OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Point AB är ett mycket framgångsrikt företag som arbetar med lösningar kring elektroniska transaktioner.Med våra systerbolag bedriver vi även verksamhet i Danmark, Norge, Finland, Island och Baltikum.
Point AB utvecklar och distribuerar transaktionsterminaler för kortbetalningar på den svenska marknaden.Vi leder utvecklingen med ny teknik och är marknadens största leverantör av kortbetalningsterminaler.Vi hanterar installation, kundsupport och service för våra kunder.I dagsläget har vi mer än 90.000 terminaler anslutna on-line och vi arbetar nära de svenska bankerna.
Point AB är en offensiv och kompetent organisation på cirka 60 personer.Omsättningen var 2006 i Sverige 137 MSEK.Vill du veta mer om Point finns information på vår hemsida www.point.se.
SUPPORT
Arbetsbeskrivning
" Teknisk helpdesk för olika typer av betalkortsterminaler.
" Produktinformation
" Försäljning av terminaler och tillbehör.
" Kontroll/granskning/registrering av avtal.
" Fakturering
Kvalifikationer
" Gymnasium
" Erfarenhet av kundkontakter
" Vana att ge support via telefon
" Stort tekniskt intresse
" Utpräglat hög servicenivå
" Förmåga att "hålla flera bollar i luften"
Kontaktperson
Johan Holmgren, tf gruppchef Kundtjänst/Administration
Lars Hovhammar, personalchef