Supporttekniker - First Line till Tamro AB

Arbetsbeskrivning

Tamro AB är Sveriges ledande distributör av läkemedel, hälso- och sjukvårdsprodukter och vi levererar dagligen varor till landets samtliga apotek.För läkemedelsindustrin och leverantörer av hälso- och sjukvårdsprodukter är vi samarbetspartnern som utvecklar och erbjuder effektiva logistiklösningar och servicetjänster.Tamro AB är en organisation som värderar kompetens, servicekänsla och nytänkande hos sina medarbetare och samarbetspartners.Vi är i dag ca 450 medarbetare i Göteborg, Stockholm och Umeå.Tamro AB ingår i Tamrokoncernen, med ca 4000 medarbetare och verksamhet i sju länder.Du kommer ingå i en servicedesk bestående av 5 personer.Här servar man de interna användarna på Tamro AB och har en hög lösningsgrad på ärendena.Vi utför uppgifterna via mail, telefon och på plats. Tjänstebeskrivning I dina ansvarsområden ingår bla: - att beställa ny utrustning, PC, skrivare och mobiltelefoner - att felsöka PC och skrivare - handha konton och behörigheter - lägga till användare i AD - Installationer av PC och utrustning Vem är du?Du är intresserad av verksamheten, har erfarenhet av projektarbete och har arbetat med infrastruktur och IT-support. Som person är du nogrann, ansvarstagande och flexibel samt är van att arbeta med olika typer av människor.Du är en driven självgående problemlösare med hög servicekänsla!Du gillar att ha en helhetssyn och tar gärna egna initiativ. Placeringsort är Göteborg och du kommer att rapportera till Supportansvarig. I denna konsultrekrytering samarbetar Tamro med Dfind.Så är du intresserad av tjänsten registrera din ansökan på www.dfind.se snarast dock senast 30 april.Urval och intervjuer sker löpande.Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DFIND AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 28 april 2010
  • Ansök senast: 10 maj 2010

Liknande jobb


5 december 2023

5 december 2023

27 november 2023