Supporttekniker Google Apps

Arbetsbeskrivning

Xllnc Advise – Stället Du vill jobba på!
Trivs du med att ta egna initiativ, lyssnar mer än du pratar och kan göra komplicerade saker begripliga? Då har du de viktigaste egenskaperna för att bli framgångsrik hos oss

Just nu söker vi en stresstålig och självgående supporttekniker med erfarenhet av Google Apps till Stockholmsområdet. Du kommer att arbeta med telefon- och mailsupport. Arbetet innebär att hjälpa användare med olika IT-problem, med allt från felsökning av hårdvara och mjukvara, utföra installationer av nya enheter och ge allmän IT-support till användarna. 

För rollen krävs att du har arbetat med liknande uppgifter under det senaste halvåret och har minst 2 års erfarenhet av:

* Google Apps
* Windows 7/8/10
* Citrix
* Office 365
* Active Directory
* Printer/skrivare
* ITIL v3

Förutom dina tekniska egenskaper har du en mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, på såväl svenska som engelska. Vi uppskattar egenskaper som initiativtagande, ansvarstagande och noggrannhet. Vidare har du ett brinnande intresse för IT och en hög servicekänsla. 

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

I denna rekrytering önskar vi inte någon hjälp av rekryterings eller bemanningsföretag.




Xllnc Advise
Vår ambition är att ständigt minimera våra kunders IT-problematik och bidra till ökad kvalitet, produktivitet och – förstås – lönsamhet. Det här gör vi via tre affärsområden Outsourcad IT, IT Management Consulting och ITIL Consulting. Vi drivs av att göra riktigt bra jobb som ger resultat för våra kunder – och allt vi gör sker utifrån en tydlig värdegrund. Vi är måna om att våra konsulter skall trivas och bli framgångsrika på sina uppdrag. Som konsult hos oss har du en trygg anställning och fantastiska kollegor. Du arbetar ofta ute hos våra kunder, i olika projekt. Uppdragen är av varierande längd, men inte sällan upp emot ett halvår, ett år eller längre.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lotta Blanck, HR
0725136700
Niclas Almgren, VD
073-519 24 23
Lotta Blanck, HR/Konsultchef
072-513 67 00
Lotta Blanck, HR & Business Area Manager ITIL Consulting
+46 72 513 67 00
Helena Feldt, Business Area Manager
0709837847

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xllnc Advise Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 22 december 2016

Besöksadress

Sveavägen 155, Plan 10
None

Postadress

Sveavägen 155, Plan 10
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Helpdesk / Systemsupport

Helpdesk / Systemsupport

23 maj 2024

IT-Supporttekniker till Vaxholms stad

IT-Supporttekniker till Vaxholms stad

22 maj 2024

22 maj 2024