OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I Sverige erbjuder TDC helhetslösningar inom IT och telekom till företag och organisationer där lösningarna ska bidra till utveckling av effektivitet, relationer och affärer. Företaget är representerat över hela landet med cirka 800 medarbetare. TDC Sverige AB är ett dotterbolag inom TDC-koncernen – Nordens tredje största telekomföretag med en årlig omsättning om 23,3 miljarder danska kronor och drygt 8 600 medarbetare (2014). TDC grundades i Danmark 1882.
Är du en driven person med tekniskt intresse som brinner för att ge god service och gillar att jobba i högt tempo? Har du erfarenhet av att ha arbetat med kundsupport inom telefoni tidigare och är redo att påbörja uppdraget omgående? Då är du kanske den vi söker!
Beskrivning av tjänsten:
Som Systemadministratör kommer du att arbeta med inkommande ärenden, administrera, följa upp och ha daglig kontakt med kunder. Då det är en arbetsplats med högt tempo behandlar du dagligen ärenden via mejl och telefon. I tjänsten ingår ärendehantering, orderläggning, felsökning, växelprogrammering, administration av stödsystem kopplad till telefoniväxlar samt kunddatauppdatering och underhåll. Du behöver vara noggrann och strukturerad, men framför allt serviceinriktad och kommunikativ då du hela tiden ska ge den högsta graden av service gentemot kunder.
Vi söker dig som:
• har vana av att arbeta med växlar och telefoni (meriterande med Mitel/Aastra kunskap)
• har minst gymnasiekompetens
• vill arbeta kundfokuserat och vara kundens kontaktväg in på TDC
• har erfarenhet av liknande arbete
• har teknisk förståelse och god systemvana
• har ett brinnande intresse och vilja att ständigt jobba för hög kundnöjdhet
• har en förmåga att arbeta effektivt och samtidigt bibehålla hög kvalitet på ditt arbete
• behärskar svenska och engelska väl både i tal och skrift
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är:
• serviceinriktad och självgående
• tekniskt intresserad
• lösningsorienterad
• öppen och lyhörd
• ordningsam
• effektiv, noggrann och stresstålig
• kreativ och hittar lösningar på problem
Placeringsort: Linköping
Vi söker någon som kan tillträda tjänsten snarast, så välkommen in med din ansökan så fort som möjligt!
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Business Partner Lovisa Nordquist
Manager Erik Hulphers
08-51981360
Louise Anderberg
Manager Liselott Forslöf
08-51981747
HR Business Partner Torbjörn Severin
0701 - 181 00 88
Manager Nicklas Dubén
08-56310201
HR Business Partner Torbjörn Severin
Manager Jessica Bos
0906951733
Louise Anderberg
Trine Sandberg