Talent Sales Advisor till Aoex - Area of Excellence

Arbetsbeskrivning


Vill du vara med i händelsernas centrum och aktivt delta i att forma framtidens talang-försörjning? Tycker du att möten med människor är det roligaste som finns?
Ligger det i din natur att ta ansvar och driva projekt?  Om detta stämmer in på dig, tror vi att du skulle trivas jättebra hos oss på Aoex – Area of Excellence.

Nu vill vi nu förstärka teamet ytterligare med en Talent Sales Advisor. Tjänsten innebär att du kommer, tillsammans med våra mid- och backofficefunktioner, att ansvara för leveransprocessen inom våra uppdrag inom försäljning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att driva projekt framåt, främst genom att intervjua kandidater och koordinera processerna gentemot kunden. Vi kan erbjuda ett mycket varierande arbete, eftersom varje uppdrag är kundanpassat och därför unikt för varje kund. Detta innebär stort personligt ansvar, men du är alltid uppbackad av ett team och kommer inte att känna dig ensam.

För att lyckas och trivas hos oss på Aoex tror vi att du har en akademisk examen inom beteendevetenskap, ekonomi (eller motsvarande), alternativt flera års erfarenhet från brett rekryteringsarbete och/eller projektledning. Vi ser gärna att du kommer från tjänstesektorn och tidigare har arbetat i en konsultativ roll.

Marknaden förändras ständigt, därför är det viktigt för oss att också ständigt utveckla företaget för att kunna möta våra kunders behov. När det gäller att hitta kompetenta medarbetare är konkurrensen större än någonsin för dagens företag. Utmaningen för oss är att på ett konsultativt sätt hjälpa företag med strategier för att hitta och attrahera rätt medarbetare. Aoex utmanar och anpassar sig till en marknad i förändring. Vi ser ljust på framtiden och efterfrågan på våra tjänster ökar.

Aoex grundades 2009 och har sedan dess växt, förändrats och utvecklats. Idag är vi drygt 30 personer utspridda på tre kontor i två världsdelar – vi finns i Stockholm, Luleå och Vietnam.  Vår internationella uppsättning tillåter oss att hitta kreativa, effektiva och skräddarsydda lösningar för att hjälpa våra kunder med deras personalförsörjning.

Dagens företag står inför stora utmaningar i att hitta rätt medarbetare och vår roll på marknaden är att utveckla kundernas strategier för att attrahera rätt kompetens.

Aoex har under fyra år arbetat upp en attraktiv kundbas och våra kunder består av större välkända som mindre aktörer inom olika branscher. Aoex har hjälpt nystartade företag att växa från 3 till 30 anställda, vi har byggt upp helt nya avdelningar hos våra kunder tack vare att vi analyserat och sedan förändrat våra kunders strategi och arbete för att attrahera ny personal.

Tjänsten är på heltid i nyrenoverade och fräscha lokaler på Drottninggatan i centrala Stockholm.

Din lön består av grundlön plus provision.

Vi kommer tillsätta positionen i slutet av januari/början av februari.

Om du har några frågor är du givetivs välkommen att höra av dig, kontakta ansvarig för denna rekrytering Robert Conzato.

E-mail:robert.conzato@aoex.se

Mobil: 076 233 60 13

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Pontus Gustavsson

Robert Conzato

Andreas Samuelsson

Jennifer Jussila

Marcus Johansson

Kristian Göransson

Julian Firpo

Fredrik Thulin

Ali Ramteen

Jennifer Jussila
jennifer.jussila@areo.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Aoex AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid
  • Publicerat: 12 december 2013

Besöksadress

Olof Palmes gata 13
None

Postadress

Olof Palmes gata 13
Stockholm, 11137

Liknande jobb


Vi söker en rekryterare

Vi söker en rekryterare

15 mars 2024

HR Assistant

HR Assistant

14 mars 2024

13 mars 2024