Tålmodig orderadministratör med servicekänsla till telekombolag

Arbetsbeskrivning

Tålmodig orderadministratör med servicekänsla till telekombolag
Har du ett intresse för administration och kundservice? Skulle du säga att du är driven person med engagemang och initiativtagande? Då har vi ett uppdrag som passar dig. Randstad söker för start i mars/april, en tålmodig orderadministratör till telekombolag i Malmö.

Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Malmö

Omfattning: Heltid, 08:00-16:30, start mars/april – 6 månader

Arbetsbeskrivning:
I rollen som orderhandläggare bemöter du såväl interna som externa kontakter när du arbetar med förfrågningar. I dina arbetsuppgifter ingår:

• hantera order som inkommer genom att ta emot, granska och kvalitetssäkra. Att ha ett helhetsansvar för kundärenden mot organisationen och det team du arbetar i.
En tjänst för dig som trivs med ansvar, kan arbeta självständigt men samtidigt trivs att tillhöra och vara delaktig i ett team. Företaget finns inom telekombranschen där det ständigt händer mycket därför är det viktigt att du trivs i en föränderlig miljö.

Kvalifikationer:
Gymnasieexamen, arbetslivserfarenhet från servicebranschen (exempelvis, sälj, support, orderhantering), goda kunskaper i Officepaketet, god svenska och förståelse för engelska i tal och språk är krav för tjänsten. Om du dessutom arbetat inom telekombranschen innan är det ett plus.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som är driven och ser möjligheter – du accepterar att vissa processer hanteras på ett visst sätt och arbetar lösningsorienterat därefter. Du har en hög servicekänsla, ett gott tålamod och lätt för att samarbeta i team. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-03-19, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Annica Magnell | annica.magnell@randstad.se [ mailto:annica.magnell@randstad.se ]

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 27 februari 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023