OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven person som brinner för att ge god service och gillar att jobba i högt tempo? Har du erfarenhet av att ha arbetat med kundservice tidigare och är redo att påbörja uppdraget omgående?
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med inkommande ärenden, administrera, följa upp och ha daglig kontakt med kunder. Då det är en arbetsplats med högt tempo behandlar du dagligen ärenden via mejl, telefon och chatt. I tjänsten ingår ärendehantering, orderläggning, guidning i portaler, fakturafrågor samt DNS-hantering. Du behöver vara noggrann och strukturerad, men framför allt serviceinriktad och kommunikativ då du hela tiden ska ge den högsta graden av service gentemot kunder. Du arbetar i en teknisk miljö i flera parallella system.
Vi söker dig som:
• vill arbeta kundfokuserat och vara kundens kontaktväg in på TDC
• har erfarenhet av liknande arbete
• har teknisk förståelse och god systemvana
• har ett brinnande intresse och vilja att ständigt jobba för hög kundnöjdhet
• har en förmåga att arbeta effektivt och samtidigt bibehålla hög kvalitet på ditt arbete
Du ska ha gymnasial utbildning och behärskar svenska och engelska väl både i tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är:
• serviceinriktad och självgående
• lösningsorienterad
• öppen och lyhörd
• strukturerad och tar ansvar
• effektiv, noggrann och stresstålig
• kreativ och har inställningen att "problem är till för att lösas"
Placeringsort: Sollentuna
Vi erbjuder
Hos oss kommer du att få utmanande arbetsuppgifter i en organisation som tycker att kommunikation är viktigt. Våra kunder ställer höga krav på sina kommunikationslösningar vilket ger möjlighet att arbeta i framkant inom området. Du kommer att arbeta in en stimulerande företagskultur som präglas av Värdeskapande, Engagemang och Trovärdighet. Vår vision är att vara nummer ett på företagsmarknaden i Sverige. Inte störst, men bäst.
Urvalsprocessen kommer att ske löpande varför vi gärna vill ha din ansökan så snart som möjligt. För att inkluderas i urvalet ber vi dig att genomföra alla steg i urvalsprocessen där vi använder oss av personlighetstester samt videointervjuer. Ett mail med instruktioner kommer att skickas ut till dig efter att du registrerat din ansökan. Genom att vi använder både tester och videointervju får vi en objektivare rekryteringsprocess och kan på så sätt aktivt arbeta för att uppnå mångfald inom TDC.
Press- och nyhetsrum: mynewsdesk.com/se/pressroom/tdcsverige
Twitter: twitter.com/tdcsverige
Linkedin: TDC Sverige
Webb: tdc.se
Facklig kontaktperson:
Unionen Christer Svedberg, telefon: 08 519 81248
SEKO Lars-Ove Hedman, telefon: 0708-241029
Akademikerna Hassan Akhlaghi, telefon: 08-519 81539
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Business Partner Lovisa Nordquist
Manager Erik Hulphers
08-51981360
Louise Anderberg
Manager Liselott Forslöf
08-51981747
HR Business Partner Torbjörn Severin
0701 - 181 00 88
Manager Nicklas Dubén
08-56310201
HR Business Partner Torbjörn Severin
Manager Jessica Bos
0906951733
Louise Anderberg
Trine Sandberg