Team Assistant

Team Assistant

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Till en av våra kunder, en multinationell koncern med högteknologisk produkttillverkning söker vi nu en Team assistent. Det här uppdraget är en fantastisk möjlighet för dig som vill arbeta i en modern, internationell och framåtsträvande teknisk miljö.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

I din roll kommer du supporta verksamheten och arbeta med förbättringinitiativ, uppföljning, status, sammanställningar samt underhåll i olika verktyg. Du kommer driva administrativa uppgifter så som: bokning av resor & visumansökningar, beställningar i MyMall/ OneSRM, skapa anmodan i SAP etc.
Du kommer även arbeta med onboarding av nyanställda. Ge behörigheter till våra mappar och hemsidor.
Du kommer jobba i Excel, Word och Power Point samt interna databaser och sharepoints.

Din profil

Vi söker dig som har:



- God IT-kompetens –mha IT, Excel/office program och gärna Microsoft program som Sharepoint, MS Planner, Teams, Access.
- Fördel med erfarenhet av affärsstöd system (t ex SAP), visualiserings verktyg (t ex Tableu, QLIK, Microsoft BI)
- Erfarenhet från stora matris organisationer och projektverksamhet.
- Erfarenhet av förbättringsarbete.
Det är viktigt att du är smidig/positiv - lätt att kommunicera med ett stort nätverk av kontakter på olika nivåer. Du är även flexibel/prestigelös och kan hålla i möten.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Vi kommer presentera kandidater löpande för kunden.

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Cecilia Alegria Furberg och nås på cecilia.alegria-furberg@unikresurs.se eller på 073-925 25 86

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 december 2021
  • Ansök senast: 3 januari 2022

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Förhandlingsansvarig HR

Förhandlingsansvarig HR

17 maj 2024

Projektledare för implementering av ny socialtjänstlag

Projektledare för implementering av ny socialtjänstlag

3 maj 2024

Utvecklare till Konsthallen

Utvecklare till Konsthallen

13 maj 2024