Team Leader

Arbetsbeskrivning

Transcom AB i Karlskoga är en del av Transcom World Wide som har 73 Contact Centers i 29 länder och finns på fem orter i Sverige.
Transcom World Wide hanterar kundservice i form av inkommande och utgående telefoni samt administrativa åtgärder för konsumentintensiva företag inom en rad olika branscher - bl a telekommunikation, e-handel, resor, finans och energi.
Arbetsuppgifter:
Som Team Leader har du personalansvar för den egna gruppen. Du organiserar, motiverar och fördelar självständigt arbetet inom gruppen.
I dina arbetsuppgifter ingår att leda driften , medlyssna för kvalitetssäkring, rapportera och följa upp mätbara produktionsresultat.
Du ansvarar för att nå satta mål genom att effektivt leda varje kommunikatör i gruppe med särskilt fokus på effektivitet, närvaro och kvalitet inom produktkunskap och serviceleveransen till slutkund.
Önskvärda kvalifikationer:
* Erfarenhet av ledarskap/coaching.
* Du ska vara utåtriktad, drivande samt ha en förmåga att leda och motivera andra.
* En förmåga att bibehålla focus och kunna prioritera framtagande av tydliga mål även i stressade situationer.
* Goda kunskaper i Officepaketets olika program.
* Goda språkkunskaper i såväl engelska som svenska.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Transcom AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 9 december 2009
  • Ansök senast: 4 januari 2010

Postadress

Kungsgatan 69
Eskilstuna, 11259

Liknande jobb


Kundservicehjälte till växande Power Hemelektronik

Kundservicehjälte till växande Power Hemelektronik

23 maj 2024