Team Manager inom Customer Service

Team Manager inom Customer Service

Arbetsbeskrivning

Det här är vi

För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.

Hos oss på Telenor är våra kunder det viktigaste vi har – och vi har bestämt oss: vi vill ha Sveriges nöjdaste kunder! Nu satsar vi stort på vår kundupplevelse och kundservice och bygger bland annat upp en helt ny kundservice på vårt huvudkontor i Råsunda.

Brinner du också för kundservice och vara en del av den här resan tillsammans med oss? Då kanske det är just dig vi söker!

Vad du kommer att göra

I rollen som Team Manager i vår nya kundserviceorganisation är du med och ansvarar för det viktigaste vi har - våra kunder. Du leder ett team av kundserviceagenter och har fullt ansvar för dina medarbetare, inklusive deras och teamets gemensamma prestation och resultat.

 Du coachar, utvecklar och inspirerar ditt team på daglig basis och säkerställer att vi har rätt personer på plats för att nå våra övergripande ambitioner och mål. Du och ditt team mäts på nyckeltal inom kundnöjdhet, försäljning, effektivitet och medarbetarnöjdhet.

Utöver det får du möjlighet att spela en stor och avgörande roll i etableringen av vår nya interna kundserviceorganisation genom att få vara med och sätta och förverkliga strategi och plan. Som Team Manager är du en del i vår interna kundserviceorganisations ledningsgrupp.

Som Team Manager kommer du att:
* Rekrytera och onboarda ny personal
* Genom ett tydligt och närvarande ledarskap leda och utveckla ditt team och dina medarbetare
* Hålla kontinuerliga mål- och utvecklingssamtal
* Följa upp och rapportera ditt teams prestation
* Aktivt arbeta med utvecklingen av vår nya kundserviceorganisation (e.g. intiativ, förbättringsagenda)

Vem du är

Brinner du för att leda människor och har du en passion för att skapa en kundnöjdhet i världsklass? Då kanske du är rätt person för jobbet! För att lyckas i rollen som Team Manager hos oss på Telenor, är du en person med stark förmåga att leda och utveckla andra. Du har tidigare ledarerfarenhet inom i en kundnära roll och det är starkt meriterande om du har tidigare bakgrund/erfarenhet av kundservice eller något av följande områden, inom Telecom eller närliggande branscher.
* Försäljning och/eller säljstyrning
* Coachning och uppföljning av service- och kundnöjdhet inkluderat samtalsstyrning
* Måluppföljning och visualisering av prestation genom tävlingar etc.
* Driva och följa upp förbättringsinitiativ i en operativ verksamhet

Du är van vid att arbeta mot tuffa mål i ett högt tempo och ser hur du kan bidra till en god struktur och en kvalitetssäker leverans i vår nya organisation. Kom och bli en del av Telenor Sveriges satsning nu och skicka in din ansökan redan idag!

Vårt löfte

Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.

Sök till oss idag

Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Johanna Lagerholm, johanna.lagerholm@telenor.se. Skicka inte ditt cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.

Sista ansökningsdagen: vi utvärderar applikationer löpande så sök idag.

Placeringsort: Stockholm

Bra att känna till

Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors

Elin Johansson

Johan Wall

Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons

Recruiter Name

Daniel Stenberg
+46730570580

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telenor Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 december 2023
  • Ansök senast: 18 december 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
None

Postadress

None
Karlskrona, 37180

Liknande jobb


22 april 2024