Team Manager till Aditro

Arbetsbeskrivning

TNG Group AB


TNG söker nu för Aditros räkning en Team Manager till Customer Service Center.

Aditro är ett ledande tjänsteföretag inom HR-, löne- och ekonomiförvaltning. Med deras lösningar stöttar de deras kunder i utvecklingen och driften av processer för att skapa en enklare jobbvardag. I dag arbetar över 1 300 personer på Aditro i Sverige, Finland, Norge, Danmark och Estland. Denna tjänst är belägen på Aditros fräscha kontor i Norrköping. Besök www.aditro.se för mer information om företaget.

Denna tjänst är en rekrytering, vilket innebär att du blir anställd direkt av Aditro, tjänsten ska tillsättas snarast.

Beskrivning av tjänsten
I rollen som Team Manager ingår planering, fördelning och ledning av arbetet. Du kommer hantera personalfrågor inom gruppen (lönerevisioner, utvecklingssamtal, kompetensutveckling) och ha ett ekonomiskt ansvar i form av att arbeta mot lagd budget och ekonomisk rapportering. Vidare kommer du genomföra implementering och uppföljning av gemensamma processer och kontinuerligt arbeta med förbättringsarbete med fokus på effektivitet och kvalitet. Du har ansvar för att utveckla och följa upp teamets verksamhet samt analysera och förbättra processer och policys.

Som Team Manager kommer du ansvara för gruppens kvalitets- och servicepolicies gentemot Aditros kunder, och att företagets värderingar efterlevs inom gruppen. I rollen kommer du även bidra till att lyfta upp nya affärsmöjligheter och vara representant för arbetsgivaren både internt och externt.


Vem är du?
Du som söker denna tjänst har god kännedom om Support/ Service Desk verksamhet och har minst 1-2 års arbetserfarenhet av liknande tjänst, samt erfarenhet inom lön- och HR- området. Du har god kommunikativ förmåga med såväl kund som medarbetare och är flexibel och lyhörd inför kund och kollegor.

Som person är du noggrann, strukturerad och kvalitetsmedveten, vidare har du god känsla för vad service är och kan på ett pedagogiskt sätt möta Aditros kunder. Vi ser gärna att du är kreativ och en självständig problemlösare för att på bästa sätt kontinuerligt ifrågasätta och förbättra de processer och best practice som du arbetar med.

Intresserad?
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Anna Lundgren på telefon 0704-851214. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk.


Om TNG
TNG - The Next Generation - är den nya generationen bemannings- och rekryteringsföretag. Genom att vi ständigt utmanar och ser bortom fördomar hittar vi den vassaste arbetskraften och bidrar till en hållbar arbetsmarknad. Bland våra samarbetspartners återfinns flera av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare som vi erbjuder bemannings- och rekryteringstjänster inom tjänstemannaområdet. TNG är Sveriges tredje snabbast växande bemannings- och rekryteringsföretag enligt undersökningen Snabbväxarna 2012 och finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • Publicerat: 27 juni 2013

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


R&D Team Lead

R&D Team Lead

16 april 2024

Teamchef färskvaror förpackat, Willys Kristianstad Långebro

Teamchef färskvaror förpackat, Willys Kristianstad Långebro

9 april 2024