OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du redo för nästa steg i din karriär?
Vi söker nu en inspirerande Team Manager till vårt nordiska HBO/Nespresso team i Stockholm
Vi söker dig som idag arbetar som ledare eller som känner att det är dags att ta nästa kliv upp till att bli en ledare. Viktigast är att du är målmedveten, ansvarsfull och framför allt motiverad av att hjälpa våra medarbetare att prestera ännu bättre. Som Team Manager har du ansvaret för att leverar bästa service och försäljningen inom ditt team och vi lägger stor vikt vid din förmåga att entusiasmera, motivera och förmåga att arbeta mot uppsatta mål.
Du rapporterar till Operations Manager.
Om tjänsten
Som Team Manager är din huvudsakliga arbetsuppgift att utveckla medarbetarna till att prestera efter våra målsättningar gällande bland annat kundnöjdhet och försäljning. Ditt främsta fokus kommer att vara att stötta agenterna i sitt dagliga arbete samt att främja deras utveckling inom kundbemötande och sälj. Utöver detta innefattar tjänsten även medarbetarsamtal, uppföljning, coaching och verksamhetsplanering.
Teamet du ansvarar över arbetar med nordiska uppdrag och du kommer därför att ha mycket samverkan med våra team i övriga norden, som är placerade i Helsingfors, Oslo samt Köpenhamn. Av denna anledning är det av ytterst vikt att du känner dig bekväm med att uttrycka dig på engelska i såväl tal som skrift.
Vi söker dig som
Är en driven person, gärna med erfarenhet av försäljning och kundservicearbete. Du är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar.
Du är resultatorienterad, målfokuserad och strävar efter att med din entusiasm och ditt engagemang få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål. Du har en positiv inställning och brinner för att hjälpa dina medarbetare att utvecklas.
Krav för tjänsten:
• Minst godkänt gymnasiebetyg i svenska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i engelska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i matematik A
• Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntliga såväl som skriftliga.
• Minimum 3 års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande
Meriterande är:
• God språkkunskaper i norska och/eller finska
• Erfarenhet av att leda projekt och driva förändringar
• Erfarenhet av att leda och coacha ett team
• COPC-kännedom
Om Webhelp Nordic
Som medarbetare hos Webhelp får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär. Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat!
Webhelps Värdeord
Webhelps värdeord är: Lead, Learn, Share. Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.
Som arbetsgivare brinner vi för att det ska vara
• Fun & Social
Vi tycker det är spännande att möta kollegor och kunder.
• Learning & Growing
Vi älskar att utvecklas och lära oss nya saker.
• Challenges & Recognition
Vi tror på att ge, få och bekräfta våra prestationer.
Om jobbet
Region
Stockholm, Solna
Arbetstid / Varaktighet
Tillsvidareanställning, heltid (6 månader provanställning)
Arbetstid:
Vardagar: 08.00-17:00
Startdatum för tjänsten: Snarast!
Lön / Förmåner
Enligt kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag
Kontaktpersoner på detta företaget
Katrina Jagodzinska
0733304222
Sofia Stenqvist
070-248 39 28
Sofia Stenqvist
0702483928
Filippa Larsson
Eric Gustafson
+46 8 5010 4000
Tommy Andersson
+46 70 296 55 04
Marie Kvarnlöf
+46 76 109 17 56
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000
Jennie Olsson
0702745780
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000