Team Manager till Viasat - Östersund

Arbetsbeskrivning

GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Fortum och Bonnier. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo.

Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika.

Vi finns på http://www.facebook.com/GoExcellent.se

Som Team Manager är ditt fokus att utveckla ditt team till att nå våra målsättningar inom bland annat försäljning och kundnöjdhet. Som Team Manager har du ansvaret för försäljningen inom ditt team och vi lägger stor vikt vid din förmåga att entusiasmera, motivera och förmåga att arbeta mot uppsatta mål. Team Manager rapporterar till Operations Manager.

Vi arbetar med det coachande förhållningssättet som metod och stöttar genom kontinuerlig medlyssning. Utöver detta innefattar arbetsuppgifterna också att genomföra utvecklingssamtal, analyser, verksamhetsplanering och utbildning.

Du är en driven person med erfarenhet av försäljning och kundservicearbete. Du är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar.

Du är resultatorienterad, målfokuserad och strävar efter att med din entusiasm och ditt engagemang få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål. Du har en positiv inställning och brinner för att hjälpa dina medarbetare att utvecklas.

Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet och attityd som är avgörande.

Du har:

• Minst godkänt gymnasiebetyg i svenska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i engelska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i matematik A
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som  skriftliga, samt engelska

Meriterande är:

• Kunskaper i arbetsrätt
• Tidigare ledarerfarenhet
• Ledarutbildning
• Erfarenhet av att coach inom försäljning
• Minimum 1 års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande.

Vad erbjuder vi?

• Alla verktyg du behöver för att lyckas, genom utbildning och kontinuerlig coachning.

• Goda utvecklingsmöjligheter

• Ett teamsprit utanför det vanliga

• En öppen och modern företagskultur

• Friskvårdsbidrag

• Massage bidrag

Ansökan sker via registrering av cv och personligt brev.

Du är välkommen med din ansökan omgående, då vi löpande genomför Intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Malmer

Dan Ericsson
08-501 040 00
Dan Ericsson

Oscar Johansson
08-50 10 40 00
Sofia Stenqvist

Josephine Olsson

Pia Nicklasson
0850104000
Tommy Andersson

Helen Rhodin
+46 8 5010 4000
Peter Korhonen
0850104000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: GoExcellent Sweden AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Tillsvidareanställning (anställningen inleds med en 6 månaders provanställning). Arbetstiderna är varierande på dagtid, kvällar och helger. Dag 8-22, Helg 10-19 Startdatum: 2016-06
  • Publicerat: 20 april 2016

Besöksadress

Borgmästaregatan 5
None

Postadress

Lindhagensterassen 1
Stockholm, 11218

Liknande jobb


Teamledare

Teamledare

29 april 2024

R&D Team Lead

R&D Team Lead

16 april 2024