Teamleader Kundsupport

Arbetsbeskrivning

Telavox är en leverantör av telefoni- och växeltjänster till svenska företag. Med vår egenutvecklade virtuella växel, en dynamisk paketering och ett tilltalande gränssnitt kan vi erbjuda en skräddarsydd lösning för kundens hela kommunikationsbehov. Vår starka produkt och våra drivande medarbetare gör att företaget expanderar kraftig. Vi är en Di Gasell 2010, 2011, 2012 och kom förra året på 4:e plats på Veckans Affärers lista över Superföretag.

Telavox har idag en välfungerad kundsupport som på ett professionellt sätt hjälper våra kunder med de problem som ibland kan uppstå. Vi är stolta över vår höga tillgänglighet och det faktum att våra kunder sällan behöver vänta mer än två minuter för att komma fram till vår First Line Support. Att vi dessutom har en tekniskt kunnig personal, som i de allra flesta fall kan avhjälpa problemet redan vid första kontakt, är en uppskattad styrka.
 

Tjänsten

Trots att vi redan har en välfungerande och uppskattad kundsupport är vi inte nöjda. Vi vill bli ännu bättre och söker nu dig som vill driva denna utveckling framåt. Målet är att skapa Sveriges BÄSTA kundsupport! För oss betyder det att vi: 



*
alltid ska ge den bästa möjliga servicen


*
alltid ska ge ett glatt bemötande, oavsett kundens attityd


*
alltid ska följa upp ärenden som inte avslutas vid första samtalet


*
alltid ska se till kundens totala behov och potentialen i merförsäljning


*
alltid ska lämna en WOW-känsla hos kunden efter avslutat ärende


Din uppgift kommer att vara att aktivt coacha, utbilda och leda gruppen mot detta mål.

 

Profil

För dig är det självklart att alltid ge kunder den absolut bästa servicen och ser en utmaning i varje kundkontakt. Du behöver inte ha erfarenhet från vår bransch, även om det självklart är meriterande, utan får gärna komma från en miljö där kunden har höga förväntningar - ungefär som conciergeavdelningen för bankens Platinumkunder. Du får gärna ha ett teknikintresse och blir jobbet ditt ser du vikten av att snabbt lära dig våra produkter.

Du arbetar idag som Teamleader, eller någon form av kundombudsman, och har ett par års erfarenhet av att både ge coachning och utbildning till underställd personal. Därför är du bekväm i ditt ledarskap, förstår vikten av att se sina anställda och föregår alltid med ett gott exempel.

 

Vi erbjuder

Vi erbjuder dig ett spännande uppdrag i ett mycket expansivt företag. Du kommer tillhöra vårt huvudkontor i Dockan och blir en del av ett team med stark sammanhållning och högt i tak. Vi utgår alltid i vårt arbete och våra affärer från våra tre ledord - ENKELT, ROLIGT och RELEVANT. Detta ska även genomsyra din anställning. För oss är det exempelvis viktigt att ha roligt på jobbet, då vi tror att det är en förutsättning för att trivas och prestera bra. Därför varvar vi hårt arbete med regelbundna innebandyträningar, AW:s, kickoffer och andra gemensamma aktiviteter.

Löpande urval sker så ansök så snart som möjligt!

 

OBS! Vi vill inte bli kontaktade av rekryterings-, bemannings- eller annonsföretag angående denna eller andra tjänster. I sådana ärenden hänvisar vi vänligt men bestämt till jobb@telavox.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Mikael Wirén
040-622 00 10
HR-ansvarig Mikael Wirén
040-622 00 10
HR-assistent Monika Tahiraj
46406220057
HR-assistent Monika Tahiraj
040-6220057
Mikael Wirén
040-6220032
HR-ansvarig Mikael Wirén
040-6220010
HR-specialist Monika Tahiraj
46406220057
Salgschef Lars Kristian Jensen
+45 5377 1630
Dick Wallin
08-12131406
Regional Sales Manager Christoffer Carpvik
0363300833

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telavox AB
  • 1 plats
  • Publicerat: 5 juli 2013

Besöksadress

Stora Varvsgatan 6A
None

Postadress

Box 142
MALMÖ, 20121

Liknande jobb


R&D Team Lead

R&D Team Lead

16 april 2024

Teamchef färskvaror förpackat, Willys Kristianstad Långebro

Teamchef färskvaror förpackat, Willys Kristianstad Långebro

9 april 2024