Teamledare för kund, support & leverans

Arbetsbeskrivning

Om PLAYipp

PLAYipp är en etablerad plattform/mjukvara för styrning av digitala informationsskärmar som används av allt från internationella företag till mindre organisationer.

Med PLAYipp skapar våra kunder enkelt en smart och kostnadseffektiv kanal för intern kommunikation, säljdrivande skyltning i butik eller extern kommunikation, där digitala skärmar är budskapsbäraren. Därför är PLAYipp idag normgivande för hur företag och organisationer bygger en flexibel och användarvänlig kommunikationsplattform med digitala informationsskärmar.

PLAYipp är helhetsleverantör av digitala informationsskärmar. Vi levererar allt från storskaliga utrullningar till större företag med stora behov i Sverige och Europa till kunder vars behov endast är en skärm i deras personalrum eller t ex skyltfönster. På kundlistan finns exempelvis; IKEA, ICA, Schenker, Landstinget Gävleborg, ett 20-tal kommuner mfl mfl.

PLAYipp är ett företag med ett tiotal anställda. Vårt huvudkontor finns i Gävle Slott. Sedan 2009 finns ett säljkontor i Stockholm. De flesta av våra kunder finns i Sverige, Norge och England.


Om tjänsten

Vi har som ambition att snabbt rekrytera till den här tjänsten och kommer genomföra löpande intervjuer. Vi värdesätter ?rätt inställning?, hög ambitionsnivå och en vilja att utvecklas.

PLAYipp är ett kompetensföretag med hög IT mognad, dock tror vi att rätt person har möjlighet att internt inom företaget skaffa sig den nödvändiga detaljkunskapen som krävs.

Din primära arbetsplats är på huvudkontoret i Gävle, men då våra kunder finns över hela Sverige och även andra länder är det ibland aktuellt med resor i tjänsten. Detta speciellt vid utbildningar av våra kunder som är en av dina arbetsuppgifter.

Du kommer att arbeta nära och rapportera direkt till VD. Om allt utvecklas rätt så finns möjligheten till en plats i företagets ledningsgrupp i framtiden.

Vi söker

En teamleader för den grupp som ansvarar för leveransen till kunden. I teamet finns grafiker/designers och supportpersonal. Dina arbetsuppgifter/ansvarsområden är bland andra:

? Löpande kundkontakt
? Utbildningar
? Kundsupport
? Leverans
? Lagerhantering
? Utvärderings- och förbättringsarbete

För att trivas som Teamledare tror vi att du:

Har stor social kompetens
Är ansvarstagande
Är lösningsfokuserad
Har goda kunskaper i engelska
Är intresserad och van IT användare

Vi kan erbjuda dig ett arbete med stor variation, eget ansvarstagande och stora möjligheter att påverka och utforma din vardag. Arbetsmiljön på ?slottet? är en av Gävles bästa. Vi liksom marknaden är på väg mot en spännande och nyskapande resa.

Vi ser gärna att du har ledarerfarenhet av att fördela arbete, vara bollplank, motivera och rapportera utfall och måluppfyllelse. Du har vana av kundkontakt och service dock är din attityd och inställning det viktigaste för oss. Vi söker dig som är utåtriktad och har förmåga att involvera och engagera din omgivning. Du är initiativrik, har ett högt driv och får saker utförda. Vi tror också att du är en strukturerad person som kan planera långsiktigt i kombination med att prioritera i vardagen.

Anställningsform: Tillsvidare anställning, fast månadslön
Intervjuer sker löpande så skicka din ansökan (CV + personligt brev) snarast dock senast 2 juli.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta:
Richard Häll, 073-392 30 80, richard.hall@playipp.com

Kontaktpersoner på detta företaget

VD Richard Häll
026-45 50 600 073-3923080
Kartläggning Linda Engman
026-45 50 600
Peter Nordin
026-45 50 600 070-95 95 631
VD Richard Häll
026-45 50 600 073-3923080
Niklas Ljung
026-45 50 600 073-392 34 50
Niklas Ljung
0733923450

Sammanfattning

Besöksadress

Gävle Slott
GÄVLE

Postadress

Timmermansgatan 1
GÄVLE, 80266

Liknande jobb


R&D Team Lead

R&D Team Lead

16 april 2024

Teamchef färskvaror förpackat, Willys Kristianstad Långebro

Teamchef färskvaror förpackat, Willys Kristianstad Långebro

9 april 2024