Teamledare försäljning till Humana Assistans

Teamledare försäljning till Humana Assistans

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Vill du dessutom få möjlighet att utvecklas på ett företag som har engagemang, glädje och ansvar som ledord? Nu söker vi en engagerad och ansvarstagande person på jakt efter nästa utmaning inom försäljning. Kan det vara dig vi söker till rollen som teamledare till marknads- och försäljningsavdelningen på Humana Assistans?
Om tjänsten 
Som teamledare försäljning arbetar du som länken mellan sälj och marknad och säkrar upp att vi arbetar såväl strategiskt som operativt med att fler ska välja Humana som assistanssamordnare. I rollen ingår inget personalansvar, men du har ett nära samarbete med Humanas informatörer samt är ansvarig för att planerade försäljningsstrategier genomförs och följs upp. I denna roll består dina huvudsakliga arbetsuppgifter i att:
- gemensamt med informatörer och marknadsavdelning ta fram relevanta säljstrategier samt följa upp och analysera utfall av dessa
- följa och rapportera kampanjers utfall mot säljmålet till region och distriktschefer
- ansvara för framtagande av regionala marknads- och aktivitetsplaner tillsammans med informatörerna och regionen
- aktivt bidra till att Humana får fler kunder, dels genom att coacha informatörerna men även genom eget försäljningsarbete
- ansvara för att informatörerna dokumenterar, registrerar och uppdaterar sitt arbete i Humana Assistans CRM-system tillsammans med regionens ansvarig
- att utveckla arbetsmetoder som gynnar försäljningen
Tjänsten är placerad på Humanas huvudkontor på Kungsholmen i Stockholm och det förekommer resor runt om i landet. Marknads- och försäljningsavdelningen samt informatörsgruppen består totalt utav 13 kompetenta och engagerade kollegor som du kommer jobba tight tillsammans med i att driva projekt, utvecklas i din roll och ha kul på jobbet!
Vem är du?
För att lyckas i rollen som teamledare hos behöver du ha flera års erfarenhet av kvalificerad försäljning där relationsskapande processer och uthållighet är i fokus. Du är van att jobba med säljstrategier- och planer samt att följa upp och analysera säljutfall. Vi ser gärna att du är utbildad inom försäljning/marknad och är duktig på struktur och dokumentation i CRM-system.
Vi söker dig som motiveras att arbeta på ett service- och kundorienterat sätt med försäljningen i fokus. Du har en god kommunikativ förmåga som får människor att växa, motiveras och utvecklas. Som person är du driven, proaktiv och en stark teamspelare som på ett affärs- och målinriktat sätt kan se helheten och påverka andra i rätt riktning. Vi tror att du:
- är organiserad person som är van att arbeta med projekt och deadlines
- har en god analytisk förmåga och kan forma strategiska planer efter utvärdering och analys
- har god påverkansförmåga och uthållighet i att nå dina och organisationens mål
- är flexibel med resor och kan vara ute i verksamheten på regelbunden basis
- utmanar status quo och trivas med att arbeta i en snabbrörlig och dynamisk miljö
Att jobba på Humana 
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.
Läs mer om hur det är att jobba hos oss på Humana
Vad händer nu? 
Sista ansökningsdag för tjänsten är 1 mars. Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta:
Angelika Strandberg, marknads- och försäljningschef, angelika.strandberg@humana.se / 019-760 86 99 
Mikael Löfstrand, biträdande HR-chef, mikael.lofstrand@humana.se / 019-25 76 97
Välkommen med din ansökan!
I denna rekrytering har vi valt annons- och rekryteringskanaler och undanbeder vänligen kontakt med leverantörer inom bemanning och annonsförsäljning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Eleonor Löfstedt, Enhetschef

Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef

Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humana AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 12 februari 2020
  • Ansök senast: 1 mars 2020

Besöksadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
None

Postadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
Ljungby, 34191

Liknande jobb


Regional Manager

21 maj 2024

Platschef

Platschef

19 maj 2024