Teamledare koordinator med kundkontakt

Arbetsbeskrivning

Du som söker måste vara postiv och inte rädd för utmaningar. Du bör vara noggrann, lojal, flexibel och ha en mycket god teamkänsla.Att alltid tänka på våra kunders och medarbetares bästa. Vi arbetar alltid två och två i våra team. Vi vill skapa trygghet för dig och dina medarbetare.Vi ser gärna goda kunskaper i svenska språket, att kommunicera under arbetet med dina medarbetare och även med våra kunder. En del av arbetsuppgiften är att kunna ta sig fram i Göteborg med omnejd. Verktyg finns för att kunna göra detta men man måste vara delaktig och ha en vilja att lära sig Göteborg. Körkort ett krav. Arbetsuppgifterna är:Kundkontakt med våra kunder, mail, sms eller telefon. Planera schema för servicepersonalenFörbereda för våra team med packning av viss utrustning och all information om våra kunders önskemål.Mottaga sjukanmälan från peronal.[ Du skall också vara tillgänglig i serviceteamen, då är arbetet fysiskt.Vi bär enhetlig klädsel och bil finns på företaget.[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[

Sammanfattning

  • Arbetsplats: RenaHem Gbg AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 11 augusti 2008
  • Ansök senast: 31 augusti 2008

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010