OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundcenter Juneporten
Omfattning
Tillsvidaretjänst på 100% med 6 månaders provtjänst.
Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna som arbetande Teamledare kommer att innebära att du på uppdrag av Platschefen planerar den dagliga driften, ser till att rätt man finns på rätt plats och att det dagliga arbetet flyter utifrån de policys och riktlinjer som finns. Du är den som planerar schema och ledigheter och du arbetar nmed detta i systemet Heroma.
Du ska som Teamledare också arbeta i driften, vilket vi förutsätter att du tycker är en kul och stimulerande uppgift. Det krävs att du kan vara flexibel och växla mellan arbetsuppgifterna samtidigt som du kan leda och prioritera åt de övriga i gruppen.
Egenskaper som vi värdesätter är:
- Stort kundfokus
- Tydlig och rak kommunikation
- Prestigelöshet
- Vilja att utveckla verksamheten
- Vilja att utveckla människor
- Empati och förståelse för andra människor
Din kompetens
Vi ser att du har grundläggande ledaregenskaper och du känner dig trygg och hemma i sådana situationer, att du kan "ta folk" med andra ord. Att du gillar kunder och resenärer och kollektivtrafik det förutsätter vi!
Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Frågor besvaras av Kund- och Försäljningschef Peter Yström peter.ystrom@jlt.se
Facklig företrädare för Vision är Thomas Adelöf som nås genom växeln på tel. 036-395500
Frågor och ansökan
Välkommen att söka jobbet via länken nedan. Sista ansökningsdag 10 november
Vi avstår alla former av annonserings- och rekryteringshjälp från externa företag.
Länstrafikens Kundcenter är placerat i Juneporten och där arbetar ett 10-tal personer med att ta emot kundernas frågor och synpunkter. Där sker också viss tarafikledning och kontakter med entreprenörer och övriga länstrafikbolag.