Teamledare Uthyrning

Teamledare Uthyrning

Arbetsbeskrivning

Vi är i behov av förstärkning i vårt team som jobbar med uthyrning och söker nu en teamledare.
Jobbet som uthyrare:
Som uthyrare på marknadsavdelningen är du vårt ansikte utåt, genom att du hanterar uthyrning av lägenheter, fordonsplatser och förråd. Du är rådgivare för de tillval som kan göras och du ska lyssna av och förstå kundens behov i sitt boende.
I ditt ansvarsområde ingår att följa upp efterfrågan och matcha detta mot vårt utbud. Du kommer att serva våra kunder i vår Bobutik och på vårt huvudkontor, via fysiskt kundmöte och i våra kanaler som är chatt, mejl, brev och per telefon. Att visa lägenheter ingår också som en del i uthyrarnas uppdrag.

Rollen som teamledare:
Som teamledare kommer du att arbeta i den dagliga driften som uthyrare samtidigt som du har ett ansvar att leda arbetsteamet. Centralt i din roll är att kunna motivera, engagera och ge feedback till dina kollegor.
Exempel på arbetsuppgifter är:
· att driva och leda det dagliga arbetet inom marknadsavdelningen, detta inkluderar schema- och positionsplanering samt boka in och leda dagsavstämningar.
· att genomföra spontana avstämningar under dagen med uthyrarna kring dagliga frågor, avvikelser och förbättringsförslag.
· att stämma av med medarbetaren inför och lyfta aktuella frågor på veckomöten
· att bistå marknads- och uthyrningschef med löpande uppdrag, utredningar och utvecklingsarbeten inom ramen för teamledarrollen.
Du kommer även att arbeta med andra ansvarsområden inom marknadsavdelningen och i samverkan med andra avdelningar.
Organisatoriskt tillhör tjänsten vår marknadsavdelning.

Din kompetens och dina förmågor:
Vi tror att du som söker har erfarenhet av kundservice och ledarskap i daglig drift sedan tidigare, gärna från detaljhandeln, kundtjänst, turism eller liknande. Du har erfarenhet av att planera och kanske är du bekant med LEAN.
Har du vana av att jobba med uthyrning, fastighetssystem och kreditbedömning är det meriterande. Du behöver ha B-körkort och goda kunskaper i svenska och engelska.
För att lyckas i rollen är du en positiv, driven och ansvarstagande person. Du vågar ta tag i det som behövs samt har analytiska färdigheter, och ett starkt genuint intresse av att arbeta med service och utveckling. Du är självgående och noggrann, och tycker om att driva ditt eget samt företagets arbete framåt.


Bra att veta:
Tjänsten är tillsvidareanställning och på heltid. Placering på Kopparstadens huvudkontor i Falun.
Vi har valt rekryteringsförfarande och vill därför inte bli kontaktade av säljbolag eller rekryteringsföretag.
Urval sker löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kopparstaden AB FALUN
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 december 2022
  • Ansök senast: 15 januari 2023

Postadress

VÄSTERMALMSVÄGEN 26
FALUN, 79119

Liknande jobb


20 juni 2023